askartelu pinoa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HEI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HEI

Vieras
kertokaas hyviä askartelu vinkkejä, ois kiva jos laittaisitte myös kuvia :) tai linkkejä askartelusivuille. :) vaikka jouluaiheisia, korttejä ym muita koristeita. ikkunoihin tonttuja jne jne. =)

Minä olen ihan hurahtanut noihin 3D-korttehin.
Tänään kävin ostamassa sellaisia hologrammi 3D-arkkeja ja yhden tossa jo väsäsinkin.Ne on vaan niin kivan näköisiä vaikka aika hommahan niissä on.
Vielä olisi matkaa kun 30 pitäisi tehdä ja kaikkiaan on valmiina vasta 5.

Mä teen joulukalenterin lapsille pilttipurkeista. Maalaan purkit punaseks, sitten niille massapallosta pää, päähän punasesta kudosputkesta tonttulakit, silmät, hiukset, nyöristä kädet ja jalat. Eli teen 24 tonttua, purkkiin sit jemmaan pieni yllätys joka päivä. Ja joka päivä uusi tonttu ilmestyy johkin päin kämppää, lapset saa sen etsiä. Ja näin kertyy sitten koristeitakin kuin itsestään ympäriinsä... :D :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja tatjaana:
kaipailee kans ideoita mitä voisi lasten kanssa askarrella(3 ja 2 vuotiaat)

me on tytön kanssa tehty taikataikinasta helmiä ja muita pompuloita, maalattu ne ja tehty avaimenperiä. iskälle tehtiin justiinsa laatat taikataikinasta joihin painettiin lasten jalankuvat ja maalasin ne.

muuten on liimailtu kiiltokuvia kortteihin, leikkasin kartongista siilin ja sille tyttö liimasi havunneulasia piikeiksi, syksyn lehdistä (esim vaahtera) on tehty kortteja, pujoteltu helminauhaa ja aattelin että kohta voisi leikellä kartongista tonttuja ja neiti vois jotenkin koristella niitä...

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Minä olen ihan hurahtanut noihin 3D-korttehin.
Tänään kävin ostamassa sellaisia hologrammi 3D-arkkeja ja yhden tossa jo väsäsinkin.Ne on vaan niin kivan näköisiä vaikka aika hommahan niissä on.
Vielä olisi matkaa kun 30 pitäisi tehdä ja kaikkiaan on valmiina vasta 5.

millasia? onko kuvia?

Yhteistyössä