B
"brandine"
Vieras
Tilanne on siis sellainen, että sain Asosilta tuotteet, joita en ollut tilannut (kaksi hametta kokoa 52, vaikka tilasin kaksi mekkoa koossa 36). Ilmoitin asiasta Asosille ja oikeat tuotteet ovat jo matkalla mulle, mutta näiden väärien tuotteiden palauttaminen tuottaa vähän päänvaivaa. Ne pitäisi mitä ilmeisemmin palauttaa kirjattuna kirjeenä, kaiken lisäksi tuotteet ovat suurta kokoa ja denimiä, joten ne vievät ihan hurjasti tilaa. Siten siis palauttaminen ei ole kovinkaan edullista, vaikkakin Asos lupaa jälkikäteen hyvittää postikulut. Kuitti kuitenkin pitäisi faksata Asosille, eikä edes työpaikallani ole enää faksia.
Pohdinkin, että a) voinko palauttaa tuotteet tavalliseen tapaan economy-maksikirjeenä ja b) voiko Asos mua velvoittaa näitä ylipäätään palauttamaan. Oman oikeustajuni mukaan itselläni tällaista palautusvelvollisuutta ei ole, mutta en tietenkään tästä asiasta halua saada härdelliä aikaiseksi. Mitä mieltä olette?
Pohdinkin, että a) voinko palauttaa tuotteet tavalliseen tapaan economy-maksikirjeenä ja b) voiko Asos mua velvoittaa näitä ylipäätään palauttamaan. Oman oikeustajuni mukaan itselläni tällaista palautusvelvollisuutta ei ole, mutta en tietenkään tästä asiasta halua saada härdelliä aikaiseksi. Mitä mieltä olette?