Astianpesukone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruutuvihko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruutuvihko

Jäsen
24.07.2006
325
0
16
Hei hyvät ihmiset!

Olen ostamassa elämäni ensimmäistä tiskikonetta ja ihan ymmälläni, mitä ominaisuuksia siinä koneessa pitäis olla. Kertokaahan kokemuksianne, minkälainen kone ois hyvä! Etten tekis samaa virhettä, kun pesukoneen kanssa... ihan liian pitkät pesuohjelmat. Ja kun toi keittiö on ihan olkkarin vieressä, ettei olis mikään liian äänekäs...

Lämpimään veteen liitetyt koneet pesevät yleensä nopeammin, mutta sitten pesutulos on usein huonompi ja kuivaus. Ei kannata ostaa konetta, jossa on vastukset esillä, siellä saa sulateltua kaikenlaista alastippunutta.

Suosittelen Mielen konetta. Erillinen aterintaso on todella näppärä.

Minä taas haluan että seuraavassa koneessa on ne lautastelineet on kääntyvät eli ne saa pois käytöstä jos pesee vaikka paljon kattiloita ym kulhoja.
Sit mun koneessa pitää olla pikapesu johon saa itse säädettyä lämpötilan. Nyt on vain pikapesu liian kuumalla lämmöllä.

Ja semmonen näyttö olis kiva josta näkis kauanko kone vielä pyörii!!

No tässä muutama esimerkki mitä haluan että munseuraavassa koneessa on

Meillä Mielen kone ja niin hiljainen että joskus pitää laittaa korva laitteeseen kiinni, että onko se käynnissä vai ei. Selvitä jo ostaessasi, että koneesta löytyy niin lyhyt pikaohjelma kuin pitkä tehopesukin ja myös pari-kolme ohjelmaa siltä väliltä.

mielen kone on ainakin hiljainen, ja siihen mahtuu paljon astioita, koska ruokailuvälineille on oma erillinen korinsa asiankoneen ylimpänä, useimmissa muissa merkeissä on lusikka teline, joka vie paljon tilaa. lisäksi on pitkä ikäinen. ainoa miinus on kallis hinta. ja ohjelmia löytyy joka lähtöön.

Yhteistyössä