Asuinalue minne et muuttaisi Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Reeta:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Reeta:
Santahamina ja Jollas on ainoita jotka kelpaisi mulle.

Santahaminassa on kiva meteli ja Jollaksessa myös. Ei heikkohermoisille tai huonounisille mitenkään suositeltavia asuinpaikkoja ainakaan jos nykyisen naapurin suihkussakäynti tai rappukäytävässä kopistelu on ylivoimaisen ärsyttävää mölyä :D

Mutta eipähän änkeisi kutsumattomat vieraat ovelle. Santiksessa siis. =)

Paitsi jos ne on alaikäisiä kutsumattomia vieraita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
Mellunmäki, Vesala, Kontula, Jakomäki, Malmi, Rastila.. Nämä tuli mieleen ensinnä :wave:

Hmmmmmmm :| Mä oon tuoltapäin kotosin.Tosin "rajan takaa" Vantaan puolelta...
Eui noissa paikoissa oikeesti oo mitään vikaa...Joka pävikasassattuu ja tapahtuu...
Mutta kun itse pitää oomista asioistaan huolen eikä puutu liiemmälti toisten asioihin ni kyllä sielläki pärjää niinku muuallaki Suomessa...

No, mä oon muuttanu kauas pois kaikista kivikylistä tänne maalle mis on paljon tilaa eikä ihmisiä liian lähellä joten en muuttais takasi kirveelläkää.EN mihinkään kivikylään

Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Vältä Tapulinkaupunkia, Malmia (ylä ja ala), Jakomäkeä, Vesalaa, Puistolaa sekä Jakomäkeä NYT AINAKIN.

Mikä vika Puistolassa on? Tosin niistä kaupungin vuokrataloista en tidä, vain ok-alueesta

Tarkottaa varmaan Tapulia.Ei sitä oikeeta Puistolaa

No se mullakin tuli ekana mieleen mutta kun Tapulikaupunki on tossa kuitenkin erikseenkin mainittuna..

Joo Tapulissa on tullut tisekin pakolla vuoden verran asuttua (muualta ei siihen hätään auntoa saatu), tosin ei ihan siinä aseman kupeessa vaan siellä Suutarilan kulmalla. Ihan ok seutua siellä päin mutta pimeellä en ulkona tykännyt liikkua enkä sinne uudestaan muuta!

Puistolassa on paljon sukulaisia ja muutenkin kavereita, tosii rauhallista aluetta (toisin kun se radan toinen puoli)

Alkuperäinen kirjoittaja Selenicereus:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
en koko helsinkiin. enkä kovin lähelle sitä

Peesaan.
En koko kehäkolmosen sisäpuolelle tulis!! Enkä kyllä itseasiassa tästä nykyisestä asuinpaikastani yhtään alemmas. (n.400-450km Hesasta)

Ja Helsinkihän ei ole HESA!

Nii, son Stadi! ;)

yhtä noloja

Yhteistyössä