Asumisgallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mökkihöperö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mökkihöperö"

Vieras
1. Neliöt, huonemäärä ja perheen koko?
2. Asuntotyyppi?
3. Vuokra vai omistusasunto? Vuokran/asuntolainan määrä?
5. Asuinkaupunki?
6. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi?

Nyt meni numerointi ihan poskelleen! Tässä uusiksi:

2. Asuntotyyppi?
4. Asuinkaupunki?
5. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi?

[QUOTE="mökkihöperö";26166119]1. Neliöt, huonemäärä ja perheen koko? n. 220 neliötä, 2 aikuista 2 lasta
2. Asuntotyyppi? omakotitalo
3. Vuokra vai omistusasunto? Vuokran/asuntolainan määrä? omistus
5. Asuinkaupunki? en kerro
6. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi?[/QUOTE] tyytyväinen, ehkä rakennetaan muualle toinen joten sit muutetaan (mut tää varmaan jätetään itelle silti) :D

1. 68 neliötä,kaksio ja sauna +piha. Lapset 1 ja 2 vuotta,äiti 23 v.
2. pienkerrostalo,alin kerros.
3. asumisoikeusasunto, aso maksu n. 15 000 ja vastike 620/kk ei lainaa.
4. Turku
5. Olen tyytyväinen, muutetaan sitten kun lapset kaipaavat omia huoneita.

1. Neliöt, huonemäärä ja perheen koko? 90-100 neliötä, 6huonetta+ 2 eteistä, 2 sivukomeroa+ kylpyhuone/wc, 3hlö
2. Asuntotyyppi? Omakotitalo
3. Vuokra vai omistusasunto? Vuokran/asuntolainan määrä? Omistustalo, ei lainaa.
4. Asuinkaupunki? 14 000 hengen maaseutukaupunki.
5. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi? Asuinpaikka on hyvä, pidän taloon käytetyistä materiaaleista, rossipohjasta, olkipaalirappiseinistä ja monesta muusta piirteestä.. en pidä kylpyhuone/wc:n sijoittelusta, ja oikeastaan voisin pistää koko huonejärjestelyn uusiksi, sekä muuttaa kylmän terassin neliöt hyötykäyttöön. Noh, rintamamiestalo tyyppinen talo on mitä on. Ollaan ajateltu asua tässä pysyvästi, tunnesiteitä on jotenkin liikaa et voisi vaihtaa "parempaan". Remonttia voisi joskus tehdä ja kunnolla.

Ollaan usein mietitty entisen lampolan muuttamista oleskeluhuoneiksi sekä kunnon kylpyhuone+sauna yhdistelmäksi, harrastelutilaksi sekä vierashuoneeksi.

1. Neliöt, huonemäärä ja perheen koko? En tiedä neliöistä, mutta on tää ihan keskivertoisen kokoinen. 4
3. Vuokra vai omistusasunto? Vuokran/asuntolainan määrä? omistusasunto
5. Asuinkaupunki?
6. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi? En ole tyytyväinen asuinpaikkaan, enkä asuntoon. Asunto on vanha ja epäkäytännöllinen. En aio asua tässä pysyvästi.

44neliöinen kerrostalokaksio, asukkaina minä ja vauva.
Vuokralla ollaan, vuokra liikaa tuloihini nähden eli ei, en ole tyytyväinen ja muutetaan ensitilassa pois.
Helsingissä asutaan.

[QUOTE="mökkihöperö";26166119]1. Neliöt, huonemäärä ja perheen koko? 60 neliötä, 2 huonetta ja keittiö 3 lasta 2 aikuista
2. Asuntotyyppi? Kerrostalo
3. Vuokra vai omistusasunto? Vuokran/asuntolainan määrä? Vuokra 635 kk
5. Asuinkaupunki? Kuopio
6. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi? Tällä mennään nyt[/QUOTE]

Vastasin suoraan lainaukseen

1. 91m2, 4h+k, vh, 2wc, 2 et, 5 hlöä
2. Kerrostalo, 1. krs
3. Vuokra-asunto, vuokran määrä 810€
5. Jyväskylä
6. Olemme tosi tyytyväisiä itse asuntoon, muttei sijaintiin. Miehen työmatkan vuoksi ja autottomana perheenä olisi kiva asua lähempänä keskustaa. Kaikista mieluiten Kuokkalan tienoilla...

1. Neliöitä 124, huonemäärä 2mh+oh+khh+tupa (wc+sauna+kylppäri+piharakennus) ja perheen koko 3 henkilöä.
2. Asuntotyyppi omakotitalo
3. Omistusasunto. Asuntolainan määrä vajaa 150 000€ lainaa ottaessa.
4. Asuinkaupunkia en kerro.
5. Olen tyytyväinen asumistilanteeseeni ja asuntooni. Remontteja on kyllä suunnitelmissa. Aion asua nykyisessä kodissani pysyvästi.

. Neliöt, huonemäärä ja perheen koko? 5 henkilöä
3. Vuokra vai omistusasunto? Vuokran/asuntolainan määrä? oma, lainaa 150t
5. Asuinkaupunki? LÄnsi-suomen lääni :D
6. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi? kYLLÄ OLEN JA TÄÄLLÄ PYSYTÄÄN :)

. Neliöt, huonemäärä ja perheen koko? 5 henkilöä
3. Vuokra vai omistusasunto? Vuokran/asuntolainan määrä? oma, lainaa 150t
5. Asuinkaupunki? LÄnsi-suomen lääni :D
6. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi? kYLLÄ OLEN JA TÄÄLLÄ PYSYTÄÄN :)

Lisään kohtaan 1: Neliöitä kokonaisuudessaan 158, asuinpinta-ala 120. Huoneita 4mh+k+oh+khh+saunatilat

En jaksa kaivaa tietoja tähän aikaan vappuaattona, mutta ympärilleni katsoen, tarpeeksi tilava, velaton omistusasunto on Espoossa, arvostetulla alueella. Olemme erittäin tyytyväisiä asuessamme kerrostalossa.

[QUOTE="mökkihöperö";26166127]Nyt meni numerointi ihan poskelleen! Tässä uusiksi:

1. Neliöt, huonemäärä ja perheen koko? Kerrosala 195. 2+2
2. Asuntotyyppi? Omakotitalo
3. Vuokra vai omistusasunto? Vuokran/asuntolainan määrä? Omistusasunto
4. Asuinkaupunki? Keskisuuri kaupunki
5. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi? Olen tyytyväinen, eikä ole suunnitelmissa myydä taloa.

Alkuperäinen kirjoittaja varaslähtö vappuun;26166528:
Ai, joillain on tänään vappuaatto? Ilmeisesti useammallakin palstalaisella... ;)

Voi helkatin helkatti! Oikeassa olet, minä aiiivan väärässä.
Meidän ikkunanpesijä sai tämän aikaan, kun sanoi, ettei voi tulla, kun on vappuaatto.

1. 119 neliötä, 5h + k + khh + wc + s, 2 aikuista, 1 lapsi ja 3 kissaa
2. Omakotitalo
2. Omistus, laina 250 000
4. Pirkanmaa
5. Olen erittäin tyytyväinen, tää on toivottavasti loppuelämän koti.

1. Neliöt, huonemäärä ja perheen koko?250 neliötä, 2 aikuista, 2lasta
2. Asuntotyyppi?omakotitalo
3. Vuokra vai omistusasunto? Vuokran/asuntolainan määrä? oma, lainaa 0€
4. Asuinkaupunki? -
5. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi? menettelee vielä pari vuotta, mutta kunhan lapset kasvaa on tarkoitus rakentaa isompi. piirustukset on jo tilattu ja suunittelu aloitettu.

98m2, 5h+keittiö, 2 aikuista ja 2 lasta
2. Asuntotyyppi?
Kerrostalo
Vuokra, 870 euroa ja risat...
5. Asuinkaupunki?
Helsinki
6. Oletko tyytyväinen asumistilanteeseesi ja asuntoosi? Aiotko asua nykyisessä kodissasi pysyvästi vai toistaiseksi?
Varmaankin pienempään vaihdetaan joskus kun nämä kaksi viimeisintä alkavat lentää pesästä.

1. 91m2, 4h+k, vh, 2wc, 2 et, 5 hlöä
2. Kerrostalo, 1. krs
3. Vuokra-asunto, vuokran määrä 810€
5. Jyväskylä
6. Olemme tosi tyytyväisiä itse asuntoon, muttei sijaintiin. Miehen työmatkan vuoksi ja autottomana perheenä olisi kiva asua lähempänä keskustaa. Kaikista mieluiten Kuokkalan tienoilla...

Itse tykästyin kans Kuokkalaan,oli niin ihanan rauhallisen oloinen. Sinne voisin ajatella muuttavani jos olisin muuttamassa Jyväskylään. :)

Yhteistyössä