Asumusero tulossa, asumistukea Kelasta??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Parisuhteen kriisiytyminen vuoksi asumusero tulossa (avioeroa emme vielä halua hakea) mutta tilanne on kinkkinen sillä taloudellinen puoli mietityttää. Voinko jäädä asumaan omakotitaloomme lasten kanssa ja saada Kelasta asumistukea tähän? Olen jäänyt työttömäksi joten tulot reilu 1000e kuussa. Puolisollani paremmat tulot mutta pohdimme kumman kannattaa muuttaa tästä talosta tilapäisesti pois jotta olisi mahdollista saada jotain tukea Kelasta.
 
Vuokratkaa joku kompakti asunto kimpassa ja asukaa vuoron perään siellä? Näin ei lasten tarvitse muuttaa, mutta näkevät koko ajan molempia?
 

Yhteistyössä