Asumusero..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olemme asumuserossa nyt ja en osaa sanoa mitä tapahtuu lopullisesti, mutta toivotaan että tilanne muuttuu. Kumpikin näkee mitä hyvää toisessa on ja mitä ei. Jaksamista ja voimahali.

Me palattiin miehen kanssa yhteen.
Mies muutti viime vuoden alussa omaan asuntoon kun oltiin ensin laitettu joulukuussa 06 avioero vireille. Lopulta sitten kesään mennessä oltiin saatu sukset takaisin samoille laduille ja mies muutti lokakuussa 07 takaisin kotiin. Pieni ero teki meille ainakin ihan hyvää, vaikka aika takkuista se alkuaika olikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
me palattiin..nyt takana 13v yhteistä elämää =)

Meillä mies ei enää kuulemma rakasta mua, niin siksi me erotaan..

Vastasit itsellesi =)

Jos mies ei rakasta, niin mitä järkeä on palata yhteen?

Meillä on ennenkin ollut vaikeaa, eikä mies sillonkaan rakastanut mua.. Sain kuitenkin rakastumaan uudelleen.. Mutta nyt ollaan taas samassa pisteessä :'(

palattiin yhteen asumuseron jälkeen, nyt yhdessä 3 vuotta ennen eroa yli 10 vuotta, eikä enää aiota erota, mutta ikinä tää ei tuu olemaan niin ku "ennen vanhaan" (eli niin ku ennen eroa siinä vaiheessa, ennen ku alkoi mennä huonosti)

Juupeli:
Meillä on ennenkin ollut vaikeaa, eikä mies sillonkaan rakastanut mua.. Sain kuitenkin rakastumaan uudelleen..

Jos oot kerran jo saanut miehen rakastumaan itsees uudelleen, niin miks oot päästänyt asiat tuohon pisteeseen taas? Ihan niin ku tunteet olis jotain tahdon asioita :( Anteeks nyt, mutta vaikutat melko säälittävältä. Anna miehen mennä ja keskity elämääs ilman häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Juupeli:
Meillä on ennenkin ollut vaikeaa, eikä mies sillonkaan rakastanut mua.. Sain kuitenkin rakastumaan uudelleen..

Jos oot kerran jo saanut miehen rakastumaan itsees uudelleen, niin miks oot päästänyt asiat tuohon pisteeseen taas? Ihan niin ku tunteet olis jotain tahdon asioita :( Anteeks nyt, mutta vaikutat melko säälittävältä. Anna miehen mennä ja keskity elämääs ilman häntä.

Tuolloin mies rakastui siskooni! Nyt ei ole kyseessä ketään toista naista!

Ja olisinhan minä jotain tehnytkin pelastaakseni liiton jos ukko vaan olis puhunut tunteistaan/ajatuksistaan, mutta kun ei osata puhua.. Kaikki oli hyvin mielestäni, mutta sit yhtäkkiä mikään ei olekaan hyvin..

Eron syyt oli moninaiset. Meillä ei oikein toiminut kodin ja työn yhdistäminen, tuli kauheasti paineita ulkopuolisten suunnalta ja jotenkin koin, ettei mies ollut "mun puolella" (vaikka oikeasti olikin) , mies viihty liikaa viihteellä, kun kotona ei ollut enää hyvä olla. Siinä joitain syitä, miks erottiin.

Juupeli:

siskoon :o

Alkuperäinen kirjoittaja Alina:
Juupeli:

siskoon :o

Kyllä, siskoon! Niillä oli kuukauden mun selän takana suhde.. Odotin silloin toista lasta viimesilläni :'(

Ei millään pahalla, mutta miksi sä haluat vielä toisenkin kerran saada sen 'rakastumaan itseesi'?

Jos tämä on jo toinen kerta?

Varsinkin tuon ensimmäisen kerran jälkeen... huh huh, mulla ei olis ollut sydäntä antaa anteeksi.

Mitä se enää sitä kattelet, jos rakastui ja suhde sun siskoon. Mä en tota antais ikinä anteeksi, en miehelle enkä siskolle. Kavereidenkin kanssa on sopimus, että nyxät ja exät on kiellettyä riistaa, mutta että oma sisko. Minä palasin aikoinaan ½ vuoden asumueron jälkeen yhteen ja sitten 3 kk:tta oltiin ja sen jälkeen lopullinen ulkoruokinta, meillä se ei ainakaan onnistunut. Kipinä kun on sammunut, niin se on sammunut eikä roihahda enää