Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me palattiin..nyt takana 13v yhteistä elämää =)
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me palattiin..nyt takana 13v yhteistä elämää =)
Meillä mies ei enää kuulemma rakasta mua, niin siksi me erotaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me palattiin..nyt takana 13v yhteistä elämää =)
Meillä mies ei enää kuulemma rakasta mua, niin siksi me erotaan..
Vastasit itsellesi =)
Jos mies ei rakasta, niin mitä järkeä on palata yhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:me palattiin,ja siitä on nyt vuosi aikaa ja ero teki meille hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Juupeli:
Meillä on ennenkin ollut vaikeaa, eikä mies sillonkaan rakastanut mua.. Sain kuitenkin rakastumaan uudelleen..
Jos oot kerran jo saanut miehen rakastumaan itsees uudelleen, niin miks oot päästänyt asiat tuohon pisteeseen taas? Ihan niin ku tunteet olis jotain tahdon asioitaAnteeks nyt, mutta vaikutat melko säälittävältä. Anna miehen mennä ja keskity elämääs ilman häntä.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Palasin eksän kanssa puolen vuoden asumuseron jälkeen
Vuoden päästä sit uus lopullinen ero
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Juupeli:
Meillä on ennenkin ollut vaikeaa, eikä mies sillonkaan rakastanut mua.. Sain kuitenkin rakastumaan uudelleen..
Jos oot kerran jo saanut miehen rakastumaan itsees uudelleen, niin miks oot päästänyt asiat tuohon pisteeseen taas? Ihan niin ku tunteet olis jotain tahdon asioitaAnteeks nyt, mutta vaikutat melko säälittävältä. Anna miehen mennä ja keskity elämääs ilman häntä.
Tuolloin mies rakastui siskooni! Nyt ei ole kyseessä ketään toista naista!
Alkuperäinen kirjoittaja Alina:Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Juupeli:
Tuolloin mies rakastui siskooni! Nyt ei ole kyseessä ketään toista naista!
siskoon![]()