Ei tulis mieleenkään tilata hesaria. Sanomalehteä kyllä tilaan, mutta se on sitten paikallisempi lehti jo. Itseäni nimittäin sattuu kiinnostamaan kotiseutuni asiat ja muut maanlaajuiset uutiset saan tietooni muuta kautta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Just joo ja sitten syytetään pääkaupunki-vihasta jos ei ole ap:n kanssa samaa mieltä ja lue sitä hemmetin raamattuhesaria. Kuinkahan moni tässäkin ketjussa on sanonut, että saa tietoa muualta eikä pidä hesaria tarpeellisena. Mutta kun sellainen ei käy.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Just joo ja sitten syytetään pääkaupunki-vihasta jos ei ole ap:n kanssa samaa mieltä ja lue sitä hemmetin raamattuhesaria. Kuinkahan moni tässäkin ketjussa on sanonut, että saa tietoa muualta eikä pidä hesaria tarpeellisena. Mutta kun sellainen ei käy.
On. Tai itse asiassa 1/3 urheilua, 1/3 mainoksia ja 1/3 jotain asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Onks se hesari se lehti joka painaa 10 kiloa ja on täynnä mainoksia? :snotty:
Tota nettihesaria voisin kyllä harkita.Alkuperäinen kirjoittaja toimittajan vaimo:Me tilataan vain nettihesaria. En todellakaan halua saada sataa kiloa jätepaperia vuodessa postilaatikkooni. Maksullisena netistä löytyy täsmälleen sama toimituksellinen sisältö ja mainokset myös, mitä paperilehdessäkin.