asunnon hakeminen ja jos siihen muuttaakin enempi ku ilmoitettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22974319]Mulla menee kyllä aivan yli hilseen! Minkä helvetin takia asioista pitää tehdä vaikeita, vaikka ne ei sitä ole??? Sinä muutat lasten kanssa sinne tukiverkkojesi luo ja sillä sipuli! Tulee ukkoperässä tai ei. Ja onko sillä sitten merkitystä, jos kerran olette jo hakeneet eroa? Jos ukkos on terve, niin 100km ei pitäs olla ongelma hakea lapsia itselleen, jos sulle jotain pahempaa sattuu ja jos sulla kerran on ne tukiverkot siellä uudella paikkakunnalla, niin sekään ei ensimmäiseksi ole välttämätöntä, eli mä en nyt tajua, mitä sä rupesit jarruttelemaan? :O[/QUOTE]

siis ongelma on se, että kerronko jo nyt vuokranantajalle, että mieskin on muuttamassa vaikka alunperin hain vain itelle ja lapsille asuntoa..kun tää nykyinen asunto kuitenki irtisnaotaan tai siis sanottiin jo..

Vuokralainen saa itse päättää siitä, jos haluaa ottaa muita kanssaan asumaan. Ei sillä ole mitään väliä, että on yksin hakenut asuntoa ja tehnyt vuokrasopimuksen. Vai pitäiskö kysyä vuokranantajalta lupa kun alkaa seurustella tai taloon tulee avopuoliso?

[QUOTE="aloittaja";22974386]siis ongelma on se, että kerronko jo nyt vuokranantajalle, että mieskin on muuttamassa vaikka alunperin hain vain itelle ja lapsille asuntoa..kun tää nykyinen asunto kuitenki irtisnaotaan tai siis sanottiin jo..[/QUOTE]

Ja mitähän vuokranantajalla olis sitä vastaan? Eikö kaksi maksajaa ole aina varmempi, kuin yksi? ;) Eli kerrot, että tilanne on muuttunut ja jos se ei vuokranantajalle käy, niin ukkos muutta kirjat väliaikaisesti jonnekin muualle ja vasta vähän ajan päästä sinne uuteen kämppään, vaikka siellä bunkkaiskin. Ja ihan vaan vinkki vastaisuuden varalle - jos se ero oikeesti tuleekin joku päivä, niin tee tämä vuokrasoppari vain sun nimiin, niin ei tule ongelmia ja se on sitten ukko, joka sillon kämpästä lähtee, etkä sinä...

Yhteistyössä