Asunnon myymisestä (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Williviini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Ihana kämppä!

Itse tykkään katso aselkeitä ja siistejä kuvia myytävistä kodeista. Ottaisin kuvia ja esittelyäkin varten pois mahdollisimman paljon tavaraa. Esim valokuvat, henkilökohtaiset tavarat, kirjapinot...

Ja laittaisin kaikki mahdolliset huonekalut suoraan, vinosti olevat tuolit ja pöydät antavat hieman epäsiistin vaikutelman etenkin kuvissa.

Ruokapöydälle laittaisin juhlavan ja tilaan sopivan kattauksen.

Toi kattaus menee mulla vähän yli, olis niin kuin yrittäis olla jossain sisustuslehdessä. Muuten olen samaa mieltä.

No mutta tuo sinun keittiösi on kuin jostain sisustuslehdestä! Tosi hyvän näköinen!! Kattaus korostaisi keittiön tyylikkyyttä. Suosittelen, että ainakin otat itsellesi kuvan siitä ja sitten vertailet itseksesi ilman kattausta- ja kattauksen kanssa-kuvia. :)

Täytyy kokeilla. On sitten sellainen kuva vaikka itelle :D
Mä tykkään keittiöstä, se on simppeli ja yksinkertanen. Joillekkin tylsä.

Kiitos!

Sitten vielä jos vain raskit, niin osta makuuhuoneeseen vaikka vain yksi uusi verho. Nuo nykyiset pois ja tuon viehreän seinän viereen hieman vaaleamman vihreä tai lime-sävyinen pellavaverho. Tai vaikka keltainen, mutta yksivärinen. Näin kevätaikaan nuo nykyiset verhot voi latistaa kuvan tunnelmaa.

Vihreälle seinälle laittaisin kaksi valkoista puukehystä vierekkäin. Siis pelkkää kehystä, korostamaan ihanan väristä seinää.

Sitten vielä jos vain raskit, niin osta makuuhuoneeseen vaikka vain yksi uusi verho. Nuo nykyiset pois ja tuon viehreän seinän viereen hieman vaaleamman vihreä tai lime-sävyinen pellavaverho. Tai vaikka keltainen, mutta yksivärinen. Näin kevätaikaan nuo nykyiset verhot voi latistaa kuvan tunnelmaa.

Vihreälle seinälle laittaisin kaksi valkoista puukehystä vierekkäin. Siis pelkkää kehystä, korostamaan ihanan väristä seinää.

Juu verhot pitäis katsoa, jos vaikka sai joltain lainaks. Nuo pitäis muutenkin vaihtaa.

Kehyksiä en laita seinälle. Tuo on kantava seinä... joten jää sitten kivat kolot seuraavalle. :(

Juu verhot pitäis katsoa, jos vaikka sai joltain lainaks. Nuo pitäis muutenkin vaihtaa.

Kehyksiä en laita seinälle. Tuo on kantava seinä... joten jää sitten kivat kolot seuraavalle. :(

Kehyksethän saa kuvan ja vaikka esittelynkin ajaksi vaikka sinitarralla kiinni ;) Tai joku hassu vanha esine siihen. Antais mukavaa kontrastia tuolle seinälle ja modernille tyylille.

Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä taas:

Kehyksethän saa kuvan ja vaikka esittelynkin ajaksi vaikka sinitarralla kiinni ;) Tai joku hassu vanha esine siihen. Antais mukavaa kontrastia tuolle seinälle ja modernille tyylille.

Se on kyllä niin räiskyvä seinä :o :D Muksu itse kävi valkkaamassa maalin.
Sen mielestä mä olen liian pliisu ja mun mielstä se on liian räväkkä :D

Niin jos kehykset olis kevyet niin sais kiinni muutenkin kuin poraamalla.

Yhteistyössä