Asunnon myymisestä (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Williviini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
muttei kannata ottaa kaikesta kuvia, jää kiinnostavammaksi jos jää varaa arvailuillekin. Näin sano välittäjä joka myi meidän asunnon.
Kannattaa ennemmin tehdä "tyhjän" näköiseksi kuin että tavaraa on jokapaikasa.

no mä en kyllä tätä "uskois".. tai siis kun itse tässä olen asuntoilmoituksia katellut niin jos jostain huoneesta/huoneista ei ole kuvia niin alkaa heti miettimään et onkos niissä jotain niin kamalaa tai niin paljon rempattavaa tai muuta ettei kuvaa ole kannattanut ottaa..

eli minä kyllä laittaisin niin monta kuvaa kuin mahdollista..

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
muttei kannata ottaa kaikesta kuvia, jää kiinnostavammaksi jos jää varaa arvailuillekin. Näin sano välittäjä joka myi meidän asunnon.

Tätä mä just hain takaa, huono olen vaan itseäni ilmaisemaan. Nähtävästi :|

Just, mitä isompaa kannattaa tehdä. Kuvauksen ajaksi voi nuo rummut ottaa pois, mutta en sitten näytön ajaksi. Onko tyhmää?

no ei mun mielestä, kuvat ratkaisee jo paljon, vähän että millä asenteella ihmiset tulee jo katselemaan. Mut nuo rummut jos sais pois kuvan ajaksi, niin tuli sellainen siistimpi olemus. Wessasta en ottaisi kuvaa jos ei ole remontoitu. Livenä välttämättä ei näytä hassummalta mutta kuva saattaa vääristää. Ja kuvassa näkyy kaikki keltaiset saumat yms.

Juu vessasta ei kuvaa tule. Se pitää rempata.
Mutta nuo rummut sitten siirrän pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

no mä en kyllä tätä "uskois".. tai siis kun itse tässä olen asuntoilmoituksia katellut niin jos jostain huoneesta/huoneista ei ole kuvia niin alkaa heti miettimään et onkos niissä jotain niin kamalaa tai niin paljon rempattavaa tai muuta ettei kuvaa ole kannattanut ottaa..

totta sekin, mutta jos kaikki paikat ei ole ihan tip top, niin sitten ainakin jättäisin ottamatta kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Mä olen selannut noita ilmoituksia, ja välillä ihmetyttää miks joka kaappi ja kulma on kuvattu. Joka huoneesta olis tietty kiva olla kuva, muuten sitä miettii miks ei ole kuvaa.

Meidän vessasta ei tule kuvaa, se on niin kamala. :$

En lukenut ketjua, mutta ottaisin lampun pois keittiön edestä, ja pari rojukasaa pojan huoneesta, ja parvekkeen kuvaisin jotenkin suorempaan. Olohuone ja keittiö oli tosi kivan näköiset, modernit, valoisat ja avarat :)

Mä olen selannut noita ilmoituksia, ja välillä ihmetyttää miks joka kaappi ja kulma on kuvattu. Joka huoneesta olis tietty kiva olla kuva, muuten sitä miettii miks ei ole kuvaa.

Eikö sitä saisi vähän paremmaksi pyyhkeillä, matolla ... millään?

Mun mielestä esim. meillä on karmea kylppäri, siellä on vaaleanpunaiset kaakelit, 20 vuotta vanhat. En ikinä laittaisi sen värisiä itse, mutta ei ole ollut varaa ruveta kylppäriremppaa tekemään. Siitäkin tulee ihan inhimillinen vaalean vihreällä matolla ja pyyheillä. Eli pienet asiatkin parantavat tilannetta jonkin verran.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

Eikö sitä saisi vähän paremmaksi pyyhkeillä, matolla ... millään?

Mun mielestä esim. meillä on karmea kylppäri, siellä on vaaleanpunaiset kaakelit, 20 vuotta vanhat. En ikinä laittaisi sen värisiä itse, mutta ei ole ollut varaa ruveta kylppäriremppaa tekemään. Siitäkin tulee ihan inhimillinen vaalean vihreällä matolla ja pyyheillä. Eli pienet asiatkin parantavat tilannetta jonkin verran.

Siitä ei tule inhimillistä muulla kuin rempalla. Joko mun pitää rempata se jos jään tähän. Tai sitten tulevan asukkaan heti muuttaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
minen toisten tavaroista välitä kun ei ne sinne jää.

Mutta kuvilla pitäis houkutella mahdollisia ostajia. Jos on surkeat kuvat ja sotkunen kämppä, niin sekin vaikuttaa kävijämäärään.

Harva osaa ajatella vain pohjaa yms.

[/quote

mahdollisimman tyhjäks niin näyttää hyvältä

Ihana kämppä!

Itse tykkään katso aselkeitä ja siistejä kuvia myytävistä kodeista. Ottaisin kuvia ja esittelyäkin varten pois mahdollisimman paljon tavaraa. Esim valokuvat, henkilökohtaiset tavarat, kirjapinot...

Ja laittaisin kaikki mahdolliset huonekalut suoraan, vinosti olevat tuolit ja pöydät antavat hieman epäsiistin vaikutelman etenkin kuvissa.

Ruokapöydälle laittaisin juhlavan ja tilaan sopivan kattauksen.

minen toisten tavaroista välitä kun ei ne sinne jää.

Mutta kuvilla pitäis houkutella mahdollisia ostajia. Jos on surkeat kuvat ja sotkunen kämppä, niin sekin vaikuttaa kävijämäärään.

Harva osaa ajatella vain pohjaa yms.

mahdollisimman tyhjäks niin näyttää hyvältä

Täytyy venkslata huoneesta toiseen...kuvauksen ajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:
Ihana kämppä!

Itse tykkään katso aselkeitä ja siistejä kuvia myytävistä kodeista. Ottaisin kuvia ja esittelyäkin varten pois mahdollisimman paljon tavaraa. Esim valokuvat, henkilökohtaiset tavarat, kirjapinot...

Ja laittaisin kaikki mahdolliset huonekalut suoraan, vinosti olevat tuolit ja pöydät antavat hieman epäsiistin vaikutelman etenkin kuvissa.

Toi kattaus menee mulla vähän yli, olis niin kuin yrittäis olla jossain sisustuslehdessä. Muuten olen samaa mieltä.

Eka kuva: keittiöpyyhe pois ja kuvakulmaa niin että lamppu ei ole kulmassa.
Toka kuva: sängyt pedattua, verhot kunnolla, älä kuvaa vastavaloon, maalattu seinä valottuu ja näyttää pahalta
Kolmos kuvasta pleikkarit ja pelikoneet ja rumpupelit pois.
Nelos kuva: kuvaa parveke, älä puutarhatuolia

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Eka kuva: keittiöpyyhe pois ja kuvakulmaa niin että lamppu ei ole kulmassa.
Toka kuva: sängyt pedattua, verhot kunnolla, älä kuvaa vastavaloon, maalattu seinä valottuu ja näyttää pahalta
Kolmos kuvasta pleikkarit ja pelikoneet ja rumpupelit pois.
Nelos kuva: kuvaa parveke, älä puutarhatuolia

Siivoan kyllä oikeisiin kuviin :)

Tuo valotus, kiitos pitää harjotella. Ja tuo keittiön lamppu on kyllä tiellä, se on niin iso... pitää katsoa toinen kuvakulma.

Alkuperäinen kirjoittaja Työmyyrä:
Ihana kämppä!

Toi kattaus menee mulla vähän yli, olis niin kuin yrittäis olla jossain sisustuslehdessä. Muuten olen samaa mieltä.

No mutta tuo sinun keittiösi on kuin jostain sisustuslehdestä! Tosi hyvän näköinen!! Kattaus korostaisi keittiön tyylikkyyttä. Suosittelen, että ainakin otat itsellesi kuvan siitä ja sitten vertailet itseksesi ilman kattausta- ja kattauksen kanssa-kuvia. :)

Yhteistyössä