Asunnon näytösä pöllitty kivasti tavaraa!!! prk!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja >:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

>:(

Vieras
Meillä oli aamupäivällä eka näyttö asunnostamme ja nyt huomasin yllätyksekseni että onpa tarttunu tavaraa ihmisten mukaan! >:( Kylppäristä kadonnut kaksi mun hajuvettä ja keittiöstä kaks muumimukia :(( ei oo kivaa...
Lisäks vielä olkkarin verhoissa ilmeisesti rokuttu tai jotain, ku toinen verho roikkus kun tultiin kotiin...Soitin välittäjälle ja hän vaan totesi että oli ollut niin paljon ihmisiä yhtaikaa näytös ettei kerkee kuulemma kaikkia "vahtimaan"...Reilu kerho...
Onko jollekkin muulle käyny näin?

[QUOTE="vieras";23820322]Näyttö sunnuntai aamupäivällä?[/QUOTE]

Niin? Ainakin porukkaa oli kuulemma ollut paljon...Tosin, ois voinu ne varkaat jäädä kotiinsa...

Ei oo totta!! Enpä ole tullut ajatelleeksi koskaan... Kaikkeen ne nistit ryhtyy, kukapa muukaan. Tai siis ainakin ihan varmasti ovat tulleet paikalle tasan pöllimään, ei kukaan normaali asunnon etsijä tekisi moista.

No huh. Enpä ole edes ajatellut että joku oikeesti kehtais... Kyllä mun
Mielestä on välittäjälläkin joku vastuu vaikka ymmärrän että vaikea on montaa ihmistä samaan aikaan valvoa

[QUOTE="Halikatti";23820371]Ei oo totta!! Enpä ole tullut ajatelleeksi koskaan... Kaikkeen ne nistit ryhtyy, kukapa muukaan. Tai siis ainakin ihan varmasti ovat tulleet paikalle tasan pöllimään, ei kukaan normaali asunnon etsijä tekisi moista.[/QUOTE]

Joo, nistit tarttee muumimukeja, niillähän kun on niin hyvä jälleenmyntiarvokin ja saa helposti myytyä kaverille :D Hei haloo, eiköhän siellä ole ihan päällepäin tavallisen näköiset kotimammat pöllimässä muumimukeja. Kyllä ne tavallisetkin ihmiset varastaa, mm. antavat lastensa syödä irtokarkkeja maksamatta ym.

[QUOTE="just";23820408]Joo, nistit tarttee muumimukeja, niillähän kun on niin hyvä jälleenmyntiarvokin ja saa helposti myytyä kaverille :D Hei haloo, eiköhän siellä ole ihan päällepäin tavallisen näköiset kotimammat pöllimässä muumimukeja. Kyllä ne tavallisetkin ihmiset varastaa, mm. antavat lastensa syödä irtokarkkeja maksamatta ym.[/QUOTE]

en mene sanomaan onko olleet nistejä vai mitä lie mut ainakin on ollut "hallussa" noi muumimukit koska mukaan oli tarttunut pari vanhempaa mallia ollutta muumimukii joita ei oo ollu ees pitkään aikaan kaupoisa myynnissä, vaikka me ollaan kerätty melkeen kaikki mukit nii just noi vanhemmat ja "arvokkaammat" oli kelvannu. Ja sama juttu hajuvesissä ei ollu kelvannu ne halvimmat vaan just ne kalliimmat :(

en mene sanomaan onko olleet nistejä vai mitä lie mut ainakin on ollut "hallussa" noi muumimukit koska mukaan oli tarttunut pari vanhempaa mallia ollutta muumimukii joita ei oo ollu ees pitkään aikaan kaupoisa myynnissä, vaikka me ollaan kerätty melkeen kaikki mukit nii just noi vanhemmat ja "arvokkaammat" oli kelvannu. Ja sama juttu hajuvesissä ei ollu kelvannu ne halvimmat vaan just ne kalliimmat :(

Katso ilmestyykö huutonettiin kohta ne samat :) Mut joo, törkeetä, ei varmaan kannattais enää järjestää avoimia näyttöjä kun ihmiset on noin sikoja.

Ei ole tullut pieneen mieleenkään että tuollaista tapahtuisi:mad:
Välittäjällä kuvittelisi olevan jonkinlainen vastuu/vakuutus?! En täyttä välityspalkkiota suostuisi vastaavassa tilanteessa maksamaan.

Me ollaan just myymässä asuntoamme ja kun välittäjät kävi arviokäynnillä niin ainakin oisko ollu huoneistokeskuksen välittäjä sanoi että jos näyttöjen aikana pöllitään jotain niin he korvaavat (välitysfirma siis). Me kyllä sitten päädyttiin myymään ihan itse, ja itseasiassa just tänään mietin et toivottavasti ei osu tollasia varkaita kohdalle kun itse jouduttais ostaa uudet tilalle...

Huh, onneks myin edellisen asuntoni itse. Toihan on ihan kauheeta. Mun järki sanois, että välittäjä on vastuussa, mutta en tosiaan tiedä... Ei olis edes tullut mieleen kysyä tollasta siinä vaiheessa, kun harkitsin välityssopimuksen tekemistä, mutta jos otan välittäjän seuraavalla kerralla kun vaihdetaan asuntoa, niin tasan kysyn tuosta sopimusta tehdessäni.

No meillä ainakin välittäjä sanoi jo sopimusta tehdessä, kun asiasta kysyttiin, että tottakai heillä on vakuutukset ja korvausvelvollisuus jos jotain katoaa tai rikkoontuu.

Me kun ollaan käyty asuntoja katsomassa, niin ei siellä ole ollut irtotavaroita "levällään". Yhdessä asunnossa kylppärin peilikaappi ja olohuoneen vitriini oli lukittu.

Yhteistyössä