Asunnon näytösä pöllitty kivasti tavaraa!!! prk!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja >:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
veljeni möi asuntoaan espoossa ja tosiaan näytöissä oli pengottu vaatekaapit, kirjahyllyn kirjat levitetty, vihkiraamattukin heitelty ties minne jne....

ihan uskomatonta!!

Tästä on jo aikaa, mutta olimme vuokralaisia ja omistaja myi asuntoaan. Näyttöjen jälkeen kaikki oli aina ihan sekaisin, lattiat hiekassa, leluilla leikitty jne. Pöllisimisiä ei huomattu, mutta yhden näytön jälkeen vessassa oli vesivahinko (!!!) ja pyyhkimiseen oli käytetty meidän pyyheliinoja. Ihmettelin kotiin tullessa, että miksi parhaat pyyhkeeni, joissa on äidin virkkaamat pitsit, on kaikki kasassa vessan lattialla... Arvatkaa harmittiko, mutta välittäjä oli ylimielinen ja omistaja ei ottanut kantaa. Ei saatu mitään korvausta eikä edes anteeksipyyntöä.

No totta kai se välittäjä korvaa. Muutenhan voisitte jättää oven auki, lähtee kotoa ja kirjottaa tienposkeen et "näyttö"... Kyllä se välittäjä on teidän asialla ja usein just joutuu oleen pois kotoa ni kuka muukaan siellä sit vartioi?

Mutta miten se välittäjä voi vartioida, jos joku kyselee asunnosta olkkarissa ja ihmisiä ramppaa samaan aikaan muissa huoneissa? Tuskin se voi mitään ruumiintarkastusta tehdä tai kasseja katsoa, ettei siellä ole muumimukeja.

Mä oon kanssa miettiny tällasia.. Meillä asunto just myynnissä ja ekassa näytössä kävi yksi porukka, olin toisaalta helpottunut kun kuulin kävijöistä, toisaalta harmitti että niin vähän kiinnostuneita.

Meillä kaksio ja suht helppo "pitää silmällä" katsojia mutta entäs isompi asunto??! Jokuhan saattaa kaikeassa rauhassa penkoa tavaroita :(

Anteeksi mutta tunnustan olevani aika epäluuloinen :/

^ Kai se riittää että ne on keittiönkaapissa, esim heti siinä hyllynreunalla ettei sen kummemin tarvi kaivella..samoin jos hajuvedet on vaikka kylppärinkaapissa nii ei siinäkään tarvi muuta kuin avata kaapinovi ja napata ne..

Hui kamala, en mä oo ajatellu koskaan et näytöillä kävis ihmisiä pöllimässä, mutta tässähän on nyt aivan uusi ja loistava bisnesrako turvallisuusalalle.

Oon käyny monissa kymmenissä näytöissä ja aina on ollu itsestään selvää, ettei mihinkään kosketa ja jos suojatossuja ei oo, niin sitten kengät pois, kun toien kotiin mennään.

Poliisille ap tekee ilmotus ja välittäjälle nootia ja varmaan olisi hyvä vaihtaa välitystoimistoa ja uudelle välittäjälle sitten kertoa tästä.
Mä en jatkais enään yhteistyötä saman välittäjän kanssa.

Yhteistyössä