asuntolaina ja uusi asunto auttakaa nyt!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuuu

Vieras
mä en tiedä enää mistään mitään. ostin elokuussa ekan oman asunnon,mun isä on sen takaamassa. nyt sain ihan loistavan työtarjouksen toisesta kaupungista,minne matkaa 120km joten täältä kulkeminen ei onnistu ku on 2 lastakin. Työ alkas viim. helmikuussa jos sen otan,eli jotusun muuttaan sinne,mun pitäs myydä oma pois täältä ja ettiä sieiltä uus. no se kaupunki on tuttu ja tiedän jo mistä sen asunnon ostasinkin sieltä ja niitä on kyllä tarjolla,tää nykynen asunto maksoi 100 000e oli ihan pilkkahintainen,ja tuolla maksaa noi kerrostalokolmiot sellasen 90 000 keskimäärin,mut ku sit haluisin tietty tehdä remppaa et saa mieleisen siitä,,ja pankki ei myönnä lisää lainaa koska mulla tuli luottohäriömerkintä (jeba) niin jos osan 90 000e asunnon niin voinko käyttää sen 10 000 remppaan?? oon siis hoitanut ihan hyvin pankkilainat.

Meillä meni näin:

Myytin rivitalo hintaan 68000? ja siitä oli velkaa 45000? joten voittoa tuli 23tonnia (maksettiin siitä 4v sitten 43tonnia) ja omakotitalo joka maksoi 88tonnia ostettiin heti rivarin myynnin jälkeen.
Lainaa pankilta saatiin/pyydettiin 88000e eli juuri sen verran kuin talo maksoi. Pankki tiesi että jäimme plussalle rivarinmyynnistä mutta eivät pakottaneet laittamaan sitä alkupanokseksi tai takauksiin :)

Puhut pankille että lainaa sen talon verran ja se mitä saat voittoa tästä asunnosta saisit pitää remonttirahana. Kyllä ne siihen suostuu jos antavat ylipäänsä lainaa. Mutta toki riippuu sun luottomerkinnästäkin!

Yhteistyössä