Asuntolaina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Olen huomenna menossa tiedustelemaan nordeasta asuntolainaa. Kysymys kuuluu, etsiikö nordea kaikki mun lainat jotain kautta? Mulla on nordean joustolaina, sen tietysti näkevät. Mutta näkevätkö kun auto on osamaksulla santaderista. Ja pieni laina Ostosrahalta. En haluaisi ilmoittaa näitä kahta viimeistä. Kun ärsyttää, että ne arvioi siellä mun kk kulutukseksi sen 700, vaikka pärjään paljon pienemmällä summalla (ei auta omat laskelmat). Ja ihan vain sen takia toisesta pankista olisivat antaneet vain 65000e. Paska homma kun sillä ei vaan saa täältä päin asuntoa.

Kiitos vastanneille.

En tiedä näkevätkö, mutta ei mitään järkeä laittaa niin tiukalle lainaa, ettei edes 700e varaa käyttää joka kuukausi. Toki pärjätä voit, mutta pitäähän sitä varautua korkojen nousuun ja elämäntilanteen muutokseen myös. Kaikkea odottamatonta voi myös tarvita. Itse säästäisin vielä tilanteessasi, jos noin tiukkaa tekee lainan kanssa.

Mä otin asuntolainan säästöpankista enkä ilmottanut et mulla on nordeas opinto- ja autolaina :ashamed: ei ne ainaskaa huomannut... hyvin oon pärjännyt..autolaina loppuu ens kuus ja opintolainaa on alle 100e jäljellä jota maksan vaan 50e+korko..nyt sitte voin nostaa erää ku autolaina jää pois...

se on vaan pirullista ku jouduin tietty kaikki tulot laittaa säästöpankkiin niin siirrellä joka kuukausi toiselle tilille rahaa ja ottaa huomioon et siinä menee se 2 pankkipäivää ku näkyy toises pankis jne

No mulla on kyl poikakaveri tulos asuu siihen kanssa, mutta haluan lainan itselleni. Et se vähän pienentää kuluja. Ja mulla ei tule ruokakuluja juuri ollenkaan, kun olen keittiössä töissä.

Nellustiina sulla ei siis ollut aikaisemmin käyttötiliä säästöpankissa?

Sekin mietitytti, että katsooko pankki tilitapahtumat. Käsittääkseni ei kai saisi, mutta..?