V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja töttöröö:en tiedä auttaako sinua vastaus, mutta pankin laskemat nettotulot meillä oli tota luokkaa. Tosin, siihen laskettiin tulot vuositasolla, sekä oman "sijoitus asuntoni" vuokratulot, jotka siis ovat lyhennykseen nähden +-0. Olen kyllä itse vahvasti sitä mieltä, että meidän tulot ei todellakaan ole noin "hyvät", itse saan käteen n.1500e/kk ja vielä alkusyksystä olen jäämässä äitiyslomalle, ja mies saa kuukaudessa n. 2300e. Miinus siitä omat lainansa mitä makselee kuukaudessa runsaasti.
Ja asiaan, saimme siis lainalupauksen 220 000 noilla meidän tuloilla. Asuntoa katselimme vantaa-hyvinkää väliltä, ja päädyimme nurmijärveen.
Toisesta pankista kysyessämme vastauksena oli,että he voisivat myöntää 150 000, elikkäs aikasuuret erot ovat pankkien välillä!
Alkuperäinen kirjoittaja mammama:Meillä on 5200 ? bruttotuloilla 110 000 ? asuntolaina pk-seudulla, isompikin laina oltas varmaan saatu, mut varmaan joku 200 000 ? on vielä sellanen kohtuullinen noilla tuloilla. Lainanlyhennyshän saisi olla max. 1/3 nettotuloista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja töttöröö:en tiedä auttaako sinua vastaus, mutta pankin laskemat nettotulot meillä oli tota luokkaa. Tosin, siihen laskettiin tulot vuositasolla, sekä oman "sijoitus asuntoni" vuokratulot, jotka siis ovat lyhennykseen nähden +-0. Olen kyllä itse vahvasti sitä mieltä, että meidän tulot ei todellakaan ole noin "hyvät", itse saan käteen n.1500e/kk ja vielä alkusyksystä olen jäämässä äitiyslomalle, ja mies saa kuukaudessa n. 2300e. Miinus siitä omat lainansa mitä makselee kuukaudessa runsaasti.
Ja asiaan, saimme siis lainalupauksen 220 000 noilla meidän tuloilla. Asuntoa katselimme vantaa-hyvinkää väliltä, ja päädyimme nurmijärveen.
Toisesta pankista kysyessämme vastauksena oli,että he voisivat myöntää 150 000, elikkäs aikasuuret erot ovat pankkien välillä!
No oho - on tosiaan aika suuret erot pankkien välillä! Mistä pankeista nuo eri lupaukset tulivat, jos haluat kertoa?
Alkuperäinen kirjoittaja mammama:Kannattaa kilpailuttaa pankit, me saatiin ehdottomasti halvin lainatarjous kotikunnastani Itä-Suomesta vaikka asummekin pk-seudulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mammama:Kannattaa kilpailuttaa pankit, me saatiin ehdottomasti halvin lainatarjous kotikunnastani Itä-Suomesta vaikka asummekin pk-seudulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja töttöröö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja töttöröö:en tiedä auttaako sinua vastaus, mutta pankin laskemat nettotulot meillä oli tota luokkaa. Tosin, siihen laskettiin tulot vuositasolla, sekä oman "sijoitus asuntoni" vuokratulot, jotka siis ovat lyhennykseen nähden +-0. Olen kyllä itse vahvasti sitä mieltä, että meidän tulot ei todellakaan ole noin "hyvät", itse saan käteen n.1500e/kk ja vielä alkusyksystä olen jäämässä äitiyslomalle, ja mies saa kuukaudessa n. 2300e. Miinus siitä omat lainansa mitä makselee kuukaudessa runsaasti.
No oho - on tosiaan aika suuret erot pankkien välillä! Mistä pankeista nuo eri lupaukset tulivat, jos haluat kertoa?
Oma "sijoitus asuntoni" on sammon kautta, sekä meillä molemmilla on sielä tilit olleet aina, joten tottakai sieltä kysyimme ensin. Ja sieltä tuli tämä 150 000e tarjous.
Sitten useiden hyvien kokemusten perusteella marssimme lammin säästöpankkiin (samaa pankkiryhmää kuin esimerkiksi noa-pankki) ja sieltä ilmoittivat lähtevänsä rahoittamaan 220 000e. Tosin, asuntomme maksoi 200 000, plus siihen kulut sun muut päälle, joten meidän ei täytynyt käyttää koko lupaustamme. Siellä palvelu pelaa, asiointi on miellyttävää, ja kaikessa autetaan ja neuvotaan. Googlesta löytyy noiden pankkien sijainnit, niitä löytyy nurmijärvi-klaukkala-hyvinkää-riihimäki linjalta.