Asuntolainaa hakemassa, onko se heti kieltävä päätös kun 3kk tiliotteessa näkyy hoitovapaalaisella pari pikavippiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29028523]tuskin pankkia kiinnostaa sun tiliotteet.[/QUOTE]

Pankki pyysi 3kk tiliotteen kummaltakin, sitäpä juuri mietin että kuinka tarkkaan mun otteita katsovat kun tapahtumina kotihoidontuki, lapsilisät, laskunmaksuja ja kaupassakäyntiä.
Miehen otteet palkkoineen varmaan kiinnostavat enemmän.
Itse siis juuri palasin töihin että se eka palkka ei vielä edes tilillä ole/näy.

Hätäistä touhua. Mutta kokonaisuus ratkaisee. Jopa se että sulla näkyy veikkaukseen menneitä siirtoja on heikentävä tekijä lainansaannissa. Mutta toistan tokaa lausetta.

Viimeksi muokattu:
En ihmettelis, vaikka olis kieltävä. Itse en saanut edes luottokorttia, kun just hain. Meillä miehen kanssa asuntolaina muutaman vuoden takaa, 190 000e puoliksi. Mitään vippejä ei ole koskaan ollut, ei siirry pelifirmoille multa rahaa. Perinnässä/ulosotossa ei ole ollut ikinä mitään. Laskut maksan ajallaan ja rahaa jääkin hieman. No en keksi muuta syytä kuin tuo iso lainasumma.. mutta mutta, kyllä on kriteerit tiukentuneet, sillä tosiaan muutama vuosi sitten meille tarjottiin IKEA- lainaa pankista, kun otettiin asuntolaina. Ja juuri tuolla nimellä, muttei otettu.

Yhteistyössä