V
"vieras"
Vieras
a.... ymmärsikö joku mitä tarkoitan?
Meillä nettotulot n. 2600/kk. Lainaa ajateltiin pyytää 135 000, kuukaudessa lyhennettäisiin n. 600-700 näin aluksi. Se olisi kai joku 30% nettotuloista.... onko liikaa? kun päälle laskee vielä muut kulut, mm. sähkö 100/kk, hoito/yhtiövastike 180/kk ym.
Meillä nettotulot n. 2600/kk. Lainaa ajateltiin pyytää 135 000, kuukaudessa lyhennettäisiin n. 600-700 näin aluksi. Se olisi kai joku 30% nettotuloista.... onko liikaa? kun päälle laskee vielä muut kulut, mm. sähkö 100/kk, hoito/yhtiövastike 180/kk ym.