asuntolainoista tietävät..

Hirmu-Haisuli

Jäsen
06.08.2009
49
0
6
Tuossa ukkelin kanssa mietittiin,että voitaisiinkohan me saada asuntolainaa kun kummallakaan ei ole luottotietoja mutta vakituiset työt on?Jos voi,niin mistähän pankista ja tarvittaisiinko jotain erityis takaajia ym...Minä siis 20v. ja mies 31v.

Pankista kysymällä se tietenkin selviäisi,mutta asia ei ole vielä ihan niin ajankohtainen että viitsisin ihan virallisesti ottaa yhteyttä.

kysyä kyllä. uskoisin et takaajat täytyy ehdottomasti olla kun ei kerta luottotietoja ole. riippuu kovin paljon pankista. me saatiin op:lta aikoinaan, vaikka mä olin opiskelija vielä.

Molemmat ollaan mustalla listalla,sinisilmäisyyttäni opiskellessa makselin silloisen poikaystävän menoja luotolla,ero tuli ja kaikki minun niskaani.Miehellä vähän sama tilanne,hänen merkinnät vaan vanhempia kuin minulla. :( Jossain nettipalstalla sanottiin että aktiasta voisi saada,tiedä nyt sitten laman aikaan.Kyllä nuo luottotiedot on vihonviimeinen asia,ja nyt kaduttaa oma tyhmyys että vielä jonkun toisenkin velkoja piti ottaa nimiinsä..

Yhteistyössä