Asuntovaunu tai -auto?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AaPee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AaPee

Vieras
Sattuisiko kellään olemaan pihallaan asuntovaunua tai -autoa? Haluaisitko antaa sen vuokralle, vaikka et muuten sitä yleisesti vuokraisikaan? Pirkanmaalta ja viikolla 26 eli suviseuroihin Oripäähän. Meitä on 2 aik. + 5 lasta. Siisti ja luotettava perhe. Jos kiinnostaa, laita sähköpostia anu.pisto@jippii.fi.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä