R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä mä ainakin käytin ihan aivotoimintaakin kun valitsin Jeesuksen, vertailin eri uskontoja ja ei-uskovan elämää kristinuskoon.
Jumalahan tappaa lopulta kaikki, on tappanut n.100 mrd.ihmistä.
Mutta on ensin antanut heille myös elämän.
No kuinkas zeniläisyyden mukaan maailma on syntynyt?
Buddhalaisista en niin välittäisi, vainoavat Intian/Pakistanin alueella kristittyjä.
Uskonta ei valita järkiperustein. Uskontulo tapahtuu niin että Jumala puhuu suoraan pyhän hengen kautta ja täyttää koko sydämmen kerralla. Tämän kokemuksen jälkeen on mahdotonta luopua uskosta.
Buddhalaisista en niin välittäisi, vainoavat Intian/Palistanin alueella kristittyjä.
Ei Jumala väkisin ketään käännytä, Hän pistää ajatusmaailman liikkeelle ja ihminen itse päättää mitä tekee Jumalan kanssa. Tosin joku voi tulla uskoon kuten eräs rapajuopot, jolle Jeesus ilmestyi.
Kyllä uskosta voi luopua, siitä on monta kohtaa UT:ssa. Mutta en suosittele sitä tietenkään.
Vanhemmatkin ovat antaneet lapsilleen elämän. Pitäisikö meidän hyväksyä se, että he myös saavat ottaa sen pois?
Et tiedä mistä puhut. Olet "uskovan" irvikuva.
Uskonta ei valita järkiperustein. Uskontulo tapahtuu niin että Jumala puhuu suoraan pyhän hengen kautta ja täyttää koko sydämmen kerralla. Tämän kokemuksen jälkeen on mahdotonta luopua uskosta.
Jaa, suunnittelevatlapselle ulkonäön, valvovat raskausaikaa että miten vauva kasvaa kohdussa? Huolehtii milloin maitohampaat vaihtuvat pysyviin jne?
Ja vanhemmatkin ovat tehneet koko universumin? En jaksa oikein vääntää, ei semmoista ratapalkkia taida nyt löytyä.
Eli siinä vaiheessa kun geeniteknologia mahdollistaa kaiken tuon (itseasiassa taitaa mahdollistaa jo), myös vanhempien oikeus tappaa lapsensa astuu kuvaan?
Lasten maailman ovat.
Älä kiertele. Tiedät etten tarkoittanut mitään lasten universumia, vaan maailmankaikkeutta.
Hauska seurata miten itse kierrät kaikenlaisen uskonnon ja uskon kyseenalaistamisen!
Buddhalaisista en niin välittäisi, vainoavat Intian/Pakistanin alueella kristittyjä.