Atelle toinen nimi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Atelle pitäisi löytyä toinen nimi. Sukunimi on lyhyt, ihan perinteinen suomalainen ja alkaa myöskin A-kirjaimella. Ollaan mietitty seuraavia:
-Atte Elias A...
-Atte Johannes A...
-Atte Kristian A...
Mieluiten toinen nimi saisi olla vokaalilla (ei Aalla kuitenkaan) alkava ja suht pehmeä nimi. Kommentteja ja ehdotuksia otetaan vastaan :)

Mikael olis muuten kiva, mutta se on jo "varattu", samoin Ilmari. Lisää vaan vinkkejä...ristiäisiin enää viikko! Mikä noista mun ehdotuksista ois kivoin; Elias, Johannes vai Kristian? Hankalia nää nimiasiat, kun salassa halutaan pitää nimi ristiäisiin saakka, niin ei voi tutuilta kysellä mielipiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikael olis muuten kiva, mutta se on jo "varattu", samoin Ilmari. Lisää vaan vinkkejä...ristiäisiin enää viikko! Mikä noista mun ehdotuksista ois kivoin; Elias, Johannes vai Kristian? Hankalia nää nimiasiat, kun salassa halutaan pitää nimi ristiäisiin saakka, niin ei voi tutuilta kysellä mielipiteitä.

Johannes... jos minulta kysyttäis :whistle:

sori, mut sun ehotukset ei "natsaa" tuon etunimen kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:

sori, mut sun ehotukset ei "natsaa" tuon etunimen kanssa!

Miksei? Mikä natsais paremmin, saa ehdotella ;)

Yhteistyössä