Auer vaatii 2,5 miljoonaa euroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokin tuossa koko keississä mättää, eikä pelkästään oikeuslaitoksen tai poliisin puolelta.
Oikeastaan yksi ja ainut asia, joka saa minut hämilleen ja josta syystä olen vakuuttunut Auerin olevan osallinen miehensä kuolemaan, on Auerin soittama hätäpuhelu. Hän pyytää lastaan menemään huoneeseen, jossa isä on ja tarkistamaan onko puukottaja vielä siellä?

Jos kodissani riehuisi tuntematon puukottaja, niin eiköhän sitä ensimmäisenä roudaisi lapset ja itsensä ulos ja menisi naapuriin häyttämään apua, sensijaan, että lähettää lapsensa tarkistamaan onko murhaaja vielä talossa.

Vain ja ainoastaan tästä syystä epäilen, että Auer kyllä tietää, kuka hänen miehensä murhasi, koska tiesi, ettei murhaajasta olisi uhkaa hänelle tai lapsille.

Aika röyhkeää siis hakea korvauksia...
Mä oon ollu pitkään kans sitä mieltä että Annelilla oli rikostoveri joka hoiti sen tapon.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Sain viime kesänä äitiltäni melkein selkään kun sanoin ton saman asian..hän kun uskoo pyhästi, että ansku on viaton.:confused:
Mut sitä mä ihmettelen että missään tutkimuslinjassa sitä tikostoverin mahdollisuutta ei oteta huomioon.

Tästä tulee kuin bodom, rikos ei koskaan tule selviämään. Syynä poliisin perseily ja TÄYDELLISEN kohellettu rikospaikkatutkinta.

Ei liene epäilystä, ettei rouva Auer olisi osallisena teossa, vaan kun ei voida todistaa, niin silloin aina juttu ratkeaa syytetyn eduksi.

Tästä tulee kuin bodom, rikos ei koskaan tule selviämään. Syynä poliisin perseily ja TÄYDELLISEN kohellettu rikospaikkatutkinta.

Ei liene epäilystä, ettei rouva Auer olisi osallisena teossa, vaan kun ei voida todistaa, niin silloin aina juttu ratkeaa syytetyn eduksi.
Totta.
Sama homma aarnio-jutun kanssa.
Ilmeisesti poliisissa on paitsi kyvytöntä, myös lahjottua porukkaa. Ei muuten mahdollista, elleivät nyt koulutetun apinan tasolla ole.

Nettisivut ja blogit olivat kymmenen vuotta sitten lapsenkengissä. Ihan hyvin olisi voinut bisnes kasvaa. Ei nämä Kaksplussankaan sivut kaksiset ole vaikka eletään jo vuotta 2017. Lisäksi Auer myi jotain dieettivalmennuksia sivuillaan. En lähtisi vannomaan Auerin syyllisyyttä, kun en ollut paikalla. Myös syyttäjän ja poliisin toiminta on ollut todella outoa. Väkisin yritetty ajaa käärmettä pyssyyn.

Virallisesti Auer on syytön, joten on rahansa ansainnut. Gustavssonille kai maksettiin isommat korvaukset päivää kohden, vaikka hänen kärsimyksensä ovat moninkertaisesti pienemmät.

Nyt löysin oikean kohdan oikeuskäsittelystä:
:
"Esiin nostettiin myös, miksi uhrin alla oli kahdenlaista verta: kuivunutta ja tuoretta. Syyttäjän mukaan kuivunut veri viittaa siihen, että uhria oli pahoinpidelty etukäteen ja lopullinen surmatyö tapahtui hätäkeskuspuhelun aikana. "

Puolustus kommentoi tähän, että lattialämmitys oli asunnossa niin kovalla, että veri kuivui tavallista nopeammin."

Kysymyksen voisi lähettää nyt Myytinmurtajille:. Kuivuvatko saman puolen tunnin tai varttitunnin aikana syntyneet verijäljet näinkin erävällä tavalla, kun lattialämmitys on täysillä?

Testaan sen itse nyt itse kotona ja tiputan maitoa varttitunnin välein kylppärin lattialle,

Nyt löysin oikean kohdan oikeuskäsittelystä:
:
"Esiin nostettiin myös, miksi uhrin alla oli kahdenlaista verta: kuivunutta ja tuoretta. Syyttäjän mukaan kuivunut veri viittaa siihen, että uhria oli pahoinpidelty etukäteen ja lopullinen surmatyö tapahtui hätäkeskuspuhelun aikana. "

Puolustus kommentoi tähän, että lattialämmitys oli asunnossa niin kovalla, että veri kuivui tavallista nopeammin."

Kysymyksen voisi lähettää nyt Myytinmurtajille:. Kuivuvatko saman puolen tunnin tai varttitunnin aikana syntyneet verijäljet näinkin erävällä tavalla, kun lattialämmitys on täysillä?

Testaan sen itse nyt itse kotona ja tiputan maitoa varttitunnin välein kylppärin lattialle,
Niin siis mistä tämä on? Onko sulla joku linkki laittaa?