Tuskin kuitenkaan ansaitsevat niillä yli sata tonttua vuosi.Nyt varmaan sitten vaatii entistä enemmän korvauksia, kun hänen maineensa on mennyt, ettet sinäkään sinne halua. Ne sivuthan taas pyörii taas.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskin kuitenkaan ansaitsevat niillä yli sata tonttua vuosi.Nyt varmaan sitten vaatii entistä enemmän korvauksia, kun hänen maineensa on mennyt, ettet sinäkään sinne halua. Ne sivuthan taas pyörii taas.
Mutta mitä olisivat voineet ansaita ilman maineen menetystä? Varmaan sinäkin olisit halunnut sinneTuskin kuitenkaan ansaitsevat niillä yli sata tonttua vuosi.
Mä oon ollu pitkään kans sitä mieltä että Annelilla oli rikostoveri joka hoiti sen tapon.Jokin tuossa koko keississä mättää, eikä pelkästään oikeuslaitoksen tai poliisin puolelta.
Oikeastaan yksi ja ainut asia, joka saa minut hämilleen ja josta syystä olen vakuuttunut Auerin olevan osallinen miehensä kuolemaan, on Auerin soittama hätäpuhelu. Hän pyytää lastaan menemään huoneeseen, jossa isä on ja tarkistamaan onko puukottaja vielä siellä?
Jos kodissani riehuisi tuntematon puukottaja, niin eiköhän sitä ensimmäisenä roudaisi lapset ja itsensä ulos ja menisi naapuriin häyttämään apua, sensijaan, että lähettää lapsensa tarkistamaan onko murhaaja vielä talossa.
Vain ja ainoastaan tästä syystä epäilen, että Auer kyllä tietää, kuka hänen miehensä murhasi, koska tiesi, ettei murhaajasta olisi uhkaa hänelle tai lapsille.
Aika röyhkeää siis hakea korvauksia...
Sain viime kesänä äitiltäni melkein selkään kun sanoin ton saman asian..hän kun uskoo pyhästi, että ansku on viaton.Mä oon ollu pitkään kans sitä mieltä että Annelilla oli rikostoveri joka hoiti sen tapon.
Mut sitä mä ihmettelen että missään tutkimuslinjassa sitä tikostoverin mahdollisuutta ei oteta huomioon.Sain viime kesänä äitiltäni melkein selkään kun sanoin ton saman asian..hän kun uskoo pyhästi, että ansku on viaton.![]()
Ookkonää kännissä vai kukas hää ois?Mut sitä mä ihmettelen että missään tutkimuslinjassa sitä tikostoverin mahdollisuutta ei oteta huomioon.
Totta.Tästä tulee kuin bodom, rikos ei koskaan tule selviämään. Syynä poliisin perseily ja TÄYDELLISEN kohellettu rikospaikkatutkinta.
Ei liene epäilystä, ettei rouva Auer olisi osallisena teossa, vaan kun ei voida todistaa, niin silloin aina juttu ratkeaa syytetyn eduksi.
Eikös poliisilla ollut teoria, että tytär oli mukana? Olivatko peräti nuorempien sisarusten suusta? Näin muistelen.Mut sitä mä ihmettelen että missään tutkimuslinjassa sitä tikostoverin mahdollisuutta ei oteta huomioon.
Hätäpuhelu oli soitettu klo 2:45, Ulvila, Suomi, neljän lapsen perhe. Oliko murhatun isän tapana istua takkahuoneessa öisin? Jos hän olikin jo kahdesti kuollut ennen soittoa?
Niin siis mistä tämä on? Onko sulla joku linkki laittaa?Nyt löysin oikean kohdan oikeuskäsittelystä:
:
"Esiin nostettiin myös, miksi uhrin alla oli kahdenlaista verta: kuivunutta ja tuoretta. Syyttäjän mukaan kuivunut veri viittaa siihen, että uhria oli pahoinpidelty etukäteen ja lopullinen surmatyö tapahtui hätäkeskuspuhelun aikana. "
Puolustus kommentoi tähän, että lattialämmitys oli asunnossa niin kovalla, että veri kuivui tavallista nopeammin."
Kysymyksen voisi lähettää nyt Myytinmurtajille:. Kuivuvatko saman puolen tunnin tai varttitunnin aikana syntyneet verijäljet näinkin erävällä tavalla, kun lattialämmitys on täysillä?
Testaan sen itse nyt itse kotona ja tiputan maitoa varttitunnin välein kylppärin lattialle,