AuriNkoiseT huOmenet !!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihana aamu taas. Aurinko mollottaa jo paistaa.
Kohta ulos :D:D

Tänään tytsi menee mummolaan yöksi , me päästään ulkona piipahtaa ystävien kanssa. B) Piiiitkästä aikaa.

Huomenta!

NYT meilläkin paistaa aurinko!
f030.gif

Mies läks jo crosseja katsastamaan ja mullakin tiedossa kivoja juttuja siskon ja lapsien kanssa.
Mukavaa päivää kaikille :)

Huomenta!
Täällä vapaaviikonloppu eli lapset isällään. Jos pari pientä hyllyllöä kävisi ostamassa ja sitten vaikka iltasella niitä kasailisi... ja kyllä kai sen verran pitää auringosta nauttia että kaupungissa käydessä voisi piipahtaa Vesijärven satamassa kahvilla. =)

Huomenta! Täällä kans porottaa, lähemmän 30 astetta luvattu. SInällään kiva mutta mulla varmaan pumppu pettää siellä puolikkaalla :laugh: Onneks on tankkauspisteitä parin-kolmen kilsan välein...

Ennen juoksua ois käytävä kaupunkiasioilla pesueen kesken... suap nähhä kuin monta "kaupassa/kaupngilla nähtyä" alotusta meistä tulee :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Huomenta! Täällä kans porottaa, lähemmän 30 astetta luvattu. SInällään kiva mutta mulla varmaan pumppu pettää siellä puolikkaalla :laugh: Onneks on tankkauspisteitä parin-kolmen kilsan välein...

Ennen juoksua ois käytävä kaupunkiasioilla pesueen kesken... suap nähhä kuin monta "kaupassa/kaupngilla nähtyä" alotusta meistä tulee :whistle:

Aijuu sulla oli se eka puolimaratooni, tsemppiä matkaan!
Määki kyllä joku päivä vetäsen sen... hulluna haluttaisi, mut en oo vielä uskaltanut, kun mun polvet kestää huonosti asfaltilla juoksua.

Joo, mua kans jänskättää miten käy kantapäitten, niitten kanssa ollu ongelmia just asfalttijuoksun kanssa... Ja tällä reitillä on koko ajan asfalttia paitti yks n. 500m pätkä. Ehkä mä hölköttelen siinä tienpientareella osan jos meinaa täryttää kovasti. Sinnillä mennään, vaikka kontataan maaliin ;)

Yhteistyössä