AURINKOKUNTA, sinulla kun on monta lasta :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmailen

Vieras
Minulla niitä lapsukaisia on myös monta, meillä on kuusi lasta :-) Jotenkin olen saanut sinusta niiiiiin positiivisen kuvan, tulisimme varmasti hyvin toimeen!
Kovasti tekisi minun mieleni vielä yhtä (no miksei kahtakina :-D) vauvelia, mutta ehkäpä vasta muutaman vuoden päästä.
Kuinka sinä olet kokenut ison perheen äitinä olon? Haikailetko vielä vauvoja, tuleeko sitä "nyt nämä on tässä" tunnetta koskaan? Kun minulle sitä ei tunnu oikein tulevan... ;-)
Meille monet kyläläiset sanovat, että "ei teidän tarvitse koko maata täyttää", "nyt lopetatte sitten tähän" ja muita nasevia ja järkeviä kommentteja... Olet varmasti osasi näistä letkauksista saanut, miten olet ne pystynyt laittamaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Minua ne loukkaavat aikalailla :-( Vaikka ymmärränkin, että eihän se kenellekään kuulu, montako lasta meillä on.
No, siinäpä niitä kysymyksiä, jonain päivänä nakkaan sinua kyllä yv:llä :-)

En mie osaa sanoa, miten mie tän koen... tää on mun ja meidän perhe... ihan kivaa tää on, suurimmaksi osaksi aikaa.

En mie oo vauvahaaveille vielä koskaan sanonut, ei koskaan enää... ;) , vaikka oon mie sitä miettinyt... Kunhan katsellaan nyt.

Kyllä miekin kuulen kaikenlaista kommenttia, mutta ei niistä välitä... Kyllä ne kirvelee ja sattuu... mutta sit sitä vaan viittaa lapasella, ja sanoo, että omapa on elämämme...

Laita vaan y-viestiä... Tosin mie oon hirmu laiska itse niitä kirjoittelemaan :ashamed: , mutta koitan pyrkiä aina vastaamaan.

Yhteistyössä