J
"Janika"
Vieras
millaiset aurinkolasit on hyvät 1,5v taaperolle?
onko nauhakiinnitys pään taakse parempi vai ilman?
onko nauhakiinnitys pään taakse parempi vai ilman?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja herkkäsilmäinen äiti;25866502:Julbot ovat kalliita (45-50 ), mutta ovat ainakin meillä olleet todella hyvät. Laseja ei voi pistää väärin päähän (mieskin selviää noista), eivätkä sangat irtoile, kun eivät taitu ollenkaan.
Minä ihmettelen sitä, kun niin vähän näkee aurinkolaseja pienillä lapsilla. Viime kesänä meidän 1,5-vuotias oli yleensä ainut, jolla oli lasit päässä, vaikka puisto oli täynnä lapsia. En minä ajattele edes niin paljon terveysjuttuja, mutta jos on niin kirkasta että minua häikäisee, niin varmasti häikäisee lastakin. Poika on jo aloittanut aurinkolasien käytön tänä keväänä. Alku oli taas semmoinen, että laseja ei saanut pistää sisällä päälle, mutta ulkona hän hoksasi, että on kivempi kun ei häikäise ja nyt lasit voi pukea jo kotona valmiiksi lakin alle![]()
Ite ostin oman kaupungin instrusta Julbot 29 eurolla, käy kurkkaamassa sieltä. Julboja on koko 1,2 ja 3, otettiin omalle 1 veelle ne kolmoskokoset.