aurinkolomalle lapsien kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulikellukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tulikellukka

Jäsen
15.09.2006
827
0
16
Haaveilen perhelomaa (lomaa tosiaan joo) etelän auringon alla.Emme ole tällä suurperheellä matkustelleet,mutta ensi talvena voisi lähteä ja kohteita mietin.Eka kerta kun on niin kait sen pitäis Euroopassa olla eli Kanaria? Kertokaa ketkä olette olleet marraskuu-helmikuu välillä lasten (usean lapsen) kanssa onko järkeä tässä haaveessa...vinkkejä,suosituksia?

Me ollaan lähdössä ensimmäiselle aurinkolomalle.Kohteeks valittiin Turkki lyhyen lentomatkan ja hyvän hotellin= hyvät lastenaltaat, liukumäkiä,lastenkerho,all inclusive.... vuoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Me ollaan lähdössä ensimmäiselle aurinkolomalle.Kohteeks valittiin Turkki lyhyen lentomatkan ja hyvän hotellin= hyvät lastenaltaat, liukumäkiä,lastenkerho,all inclusive.... vuoksi...

Kerro mullekkin tuo hotelli :) Mulla meinaan vertailut menossa. On yks niin vahva missä oltiin viimeeksi että vaikea löytää yhtä hyvää...

Kanarialla Plays de la Americansissa on ainakin helppoa ja turvallista liikkua lasten kanssa. Leveät, hyvät kävelytie kulkea rattaiden kanssa ja autoilijat väisää jalankulkijoita hämmästyttävän hyvin.

Me ollaan menossa kesällä Mallorcalle. Kohde siksi, että kerrankin on kotikaupungista suora lento sinne! IIIISO plussa. :)

Paas kattoen suurimpien matkatoimistojen sivuja. Sieltä valitset perhelomat ja/tai perhehotellit ni varmaan alkaa löytyä kivoja vaihtoehtoja.

Oletteko milloin menossa,siis "meillä näin " Mulla on menossa enää ukon ylipuhuminen,kun ei haluis välttämättä neljän muksun kans lähteä.Tää on isompien lasten ja mun pitkäaikainen haave,johon olen "salaa" säästänyt. Mikä matkatoimisto? Lisää juttuja kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Oletteko milloin menossa,siis "meillä näin " Mulla on menossa enää ukon ylipuhuminen,kun ei haluis välttämättä neljän muksun kans lähteä.Tää on isompien lasten ja mun pitkäaikainen haave,johon olen "salaa" säästänyt. Mikä matkatoimisto? Lisää juttuja kiitos

Nazar on siis matkatoimisto... käy kattoon nettisivuilla ... varaus kannattaa tehdä soittamalla... netin kautta tilaa ei välttämättä enää löydy, mut soittamalla löytyy... Me lähetään syyskyyn puolessa välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Pegasos Royal . Meillä tosiaan ensimmäinen aurinkoloma, et toivottavasti toi hotelli on hyvä :)

Onko minkä toimiston matka?

Nazar. Kaikki hotellit 4 tai 5 tähden hotelleja ja kaikissa all inclusive.

Aika huono esittely on... missä päin alanyaa tuo on?

Pegasos Royal . Meillä tosiaan ensimmäinen aurinkoloma, et toivottavasti toi hotelli on hyvä :)

Incekumissa... mut tosiaan ei mulla oo sen kummempaa tietoa mistään.. me nyt mennään testaamaan toi paikka... Toivottavasti kuitenki on kiva. Lähinnä me haettiin helppoutta... et sais vaan olla ja uida ja syödä :)

Incekumissa... mut tosiaan ei mulla oo sen kummempaa tietoa mistään.. me nyt mennään testaamaan toi paikka... Toivottavasti kuitenki on kiva. Lähinnä me haettiin helppoutta... et sais vaan olla ja uida ja syödä :)

Aa, mä löysin kaiken tiedon :) Mahtava paikka kyllä... Mitä teillä matka maksoi? monen lapsen kanssa?

Käytiin lasten kans Teneriffalla Tjäreborgin kautta Los Cristianos ja hotellina Villa Mandi. Todellakin loistavaa oli. Toinen päivän aterioista+aamupala tehtiin huoneessa ja sit illalla käytiin ulkona syömässä. Altaat mukavat myös pienemmille, ja kaikki tosi JEES! Voin suositella.

Aa, mä löysin kaiken tiedon :) Mahtava paikka kyllä... Mitä teillä matka maksoi? monen lapsen kanssa?

2 lasta, perhehuone maksoi 2620. ei mun mielestä paha kun ruoat ja juomatki kuuluu siihen...

Jos saan sanoa, niin mun mielestä joku kreikan kohde olisi ehkä lapsiystävällisempi kuin esim. kanaria.. En oo kummassakaan käyny lapsen kans, mutta muuten reissanneena voisin näin todeta. Kreikassa yleensä turvallisempaa ja siistimpää, kanarialla oli mun mielestä liikaa päällekäyviä miehiä, jotka halus silitellä lapsia tms..

Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:
Jos saan sanoa, niin mun mielestä joku kreikan kohde olisi ehkä lapsiystävällisempi kuin esim. kanaria.. En oo kummassakaan käyny lapsen kans, mutta muuten reissanneena voisin näin todeta. Kreikassa yleensä turvallisempaa ja siistimpää, kanarialla oli mun mielestä liikaa päällekäyviä miehiä, jotka halus silitellä lapsia tms..

Faliraki on ainakin ihana paikka lapsille ...

nyt uudessa aurinkomatkojen kuvastossa oli kanarialla lanzarotella niin oma huvila. sinne mahtuu 6 henkeä ja siellä on kaik mukavuudet. myös oma uima-allas pihalla. sitä me miettisimme kun lähdemme lasten kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Veera-:

Tulinpa tässä muutama päivä sitten takaisin kreetalta, ja oli kyllä kaikkee muuta kuin siisti. Siis niin roskaista ja likaista, rantakin täynnä kaikenlaista peetä. Piti etsimällä etsiä lapselle siisti paikka leikkiä.
Kyllä mulle on jäänyt muistikuva useista kanarian reissuista, että siellä on siistiä.

Olimme viime syksynä kolmen lapsen kanssa ja nyt tarkoitus lähteä uudestaan.
En muista roskaakaan missään nähneeni, paljon henkilökuntaa joka puolella.
Todellakin siis siistit lasten leikkipaikat ja uima-allasalueet. Liukumäkiä vaikka millä mitalla ja ruokaa ja juomaa kuuluu tosiaan hintaan niin että napa paukkuu. Ihana siisti matala ranta.
Lapsiperheiden unelmakohde!

Nazarilla myös todella edullisia tarjouksia aina joillekin päiville. Viime syksynä maksoimme matkastamme 1500euroa. (2 aikuista ja 3 lasta, perhehuone merinäköalalla, all inclusive) ja nyt sama paketti elokuussa 1800e.

Sinne vaan, on se niin upea paikka!

Alkuperäinen kirjoittaja Marih:
Olimme viime syksynä kolmen lapsen kanssa ja nyt tarkoitus lähteä uudestaan.
En muista roskaakaan missään nähneeni, paljon henkilökuntaa joka puolella.
Todellakin siis siistit lasten leikkipaikat ja uima-allasalueet. Liukumäkiä vaikka millä mitalla ja ruokaa ja juomaa kuuluu tosiaan hintaan niin että napa paukkuu. Ihana siisti matala ranta.
Lapsiperheiden unelmakohde!

Nazarilla myös todella edullisia tarjouksia aina joillekin päiville. Viime syksynä maksoimme matkastamme 1500euroa. (2 aikuista ja 3 lasta, perhehuone merinäköalalla, all inclusive) ja nyt sama paketti elokuussa 1800e.

Sinne vaan, on se niin upea paikka!

Onko sun mielestä ihan sama missä niistä hotelleista on? Esim. jos menee pegasos resorts hotellliin... Niin onko se yhtä hyvä? Kun kaikki kumminkin on yhteiskäytössä...

Yhteistyössä