Aurinkoplussaajat 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkis,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kukkis,

Vieras
+ Adelaine 29v. 2 lasta, Länsi-Suomi (+ 30.10.05)
Hamada 21v ensimmäinen, Tampere
+ Heaven 25v. yksi lapsi, Lahti (+ 10.5.06)
+ Kassu 29v. ensimmäinen, Pirkanmaa (+ 10.1.06)
+ Katrina 25v. 1 lapsi, Pohjois-Savo (+ 7.3.06)
+ Kukka 25v. ensimmäinen, Etelä-Karjala
Kukkis 31v. ensimmäistä yritetään, Lounais-Suomi
+ Mama2 29v. 2 lasta, Pohjois-Suomi
+ Marika 28v. Turku (+ 8.5.06)
Marissa 27v. Lahti
+ Metis 30v. 1 lapsi, Pirkanmaa (+ 22.01.06)
+ Milla 27v. Yksi lapsi, Etelä-Suomi
+Onneli, 29 v. ekavekara, Etelä-Suomi (+3.7.2006)
+Polkkis 30v. ensimmäinen, Lappi (+28.6.06)
+ Punatulkku 24v. 1. haaveissa, Lounais-Suomi (+ 6.4.06)
Safiiri 34v. 3 lasta, Keski-Suomi
Tehotyttö 34v. 3 lasta Lounais-Suomi
+ Tessa 24v. ykkönen haaveissa, Lahti (+ 29.5.06)
+ Vilhelmi 31v. 1 lapsi, Länsi-Suomi (+ 06.12.05)
Lainaa

Ei taida ainakaan mun toimesta tulla plussia tähänkään ketjuun. Vähän on mahasta nippaillut siihen malliin, että menkat alkais tänään tai huomenna ja nyt meni mahakin sekaisin, joten eiköhän se sieltä parin päivän sisään tule ihan ajallaan.

Tehiksellä on sitte aivan ihania nuo teoriat. Hänenhän pitäis jo harkita tästä aiheesta väikkärin tekemistä!! Hymy huulilla tässä nytki istun.

Vaan nytpäs ei enää muuta ku Oikein Oikein Rauhallista Joulua Hamadalle, Kukkikselle ja Tehikselle. Lähdetään aamulla anivarhain ajeleen pohjoista kohti. Laukut on pakattu ja lapsoset nukkumassa. Mies suihkussa. Itsellä kynsilakanpoistoaine ja kynsilakkapullo tässä nenän edessä. Täytyy huoltaa kynnet ku sinne kylpylään (ja vt:aan menen). Ai niin, Kukkikselle vielä rentouttavaa vt:aa. Ja Hamadalle hus täti muualle -toivotus. Tehikselle sitte kipin kapin testi tulkoon postista ja siihen toki ne kuuluista kaks viivaa!

Nähdään joulun välipäivinä!

Lämpimin terveisin Safiiri

Ai Safiiri ehti jo hilpaista joulun viettoon.. Mukavaa joulun aikaa sinne kuitenkin!

Nyt on lämmöt noussu, tai oikeestaan oli korkeella jo eilen töitten jälkeen, eli munis tais irrota eilen päivällä. No pääasia, että irtos! Vähän myöhäänhän se nyt oli, että saas nähdä venyykö kierto silti lainkaan?! Toivotaan, että Tehiksen teoria pitää paikkansa! ;)

Taidan lähtee kahvin keittoon, ettei tartte ihan ysiin saakka odotella..

Pahoittelut hamadalle menkoista! Vaikka aika varma niistä olitkin, niin tiedän että silti aina pettyy.. No, uusi vuosi ja uudet kujeet kehiin! ;) Joko muuten saitte simppatestin tulokset? Mä ajattelin perjantaina soittaa sinne polille ja kysyä niitä vastauksia, mut jos sillon ei oo tulleet, niin menee yli loppiaisen, mälsää. Kyllä sitä kuitenkin jännittää niitä tuloksia, toivottavasti olisi paljon ja hyviä simppoja!

Me saatiin anoppilasta jo joululahjat, kun ne lähti pohjoiseen jouluksi. Mä luulen etten pysty odottamaan aattoon asti, vaan avataan ne tänään illalla! ;P Siippa aina naureskelee mulle, kun haluan avata paketit heti kun ne saan, enkä todellakaan odottelisi aattoon saakka. Turhaahan se on pitää itteään jännityksessä.. ;)

Meillä on aika hiljaista töissä, tylsää suorastaan. Ja tylsemmäksi muuttuu joulun välipäivinä :( Ihan älytöntä tulla 3 päiväksi töihin, kun tehdas on suljettu ja täällä konttorillakin puolet on lomalla ja lopuillekaan ei juuri ole tekemistä.!

Huomenet!

Hiljaistahan täällä taitaa olla, kun Safiirikin lähti jo joulun viettoon. Oi onnellista!

Mä olen nyt kahtena yönä oviksen jälkeen herännyt aika ärtsyihin vatsakipuihin. Ne on onneksi mennyt ohi ihan yhtä nopeesti, kun alkoivatkin, mut mietityttää vaan, että mistä johtuu. Tai no clomeista varmaan, mut kun nekin voi aiheuttaa jotain hyperstimulaatiota -vai mikä lie- niin väkisinkin alkaa pelottamaan että mitäs se sellanen stimulaatio voi aiheuttaa?!

Mulla on tänään se vyöhyketerapiakin ja odotukset sen suhteen on aika korkeella. En siis odota että kerrasta auttais, mut kuitenkin. Ekalla kerralla 2 tunnin sessio ja jatkossa varmaan tunti tai puoltoista.

Tänään meille valetaan lattiat sinne saunaosastolle, jipii.. sit pääseekin taas tekemään jotain, kun täs ollaan jo 3 viikkoa vaan odoteltu! Jospa sitä jo helmikuussa pääsis uuteen saunaan..ehkä.. 8)

Hetko, mikäs päivä se ovis sulla Kukkis olikaan? En millään nyt muista kaikkien tarkkaa ovispäivää... Ettei toi vaan mitään kiinnittymisjutskaa ois?!
Ihanaa, pääset sinne vt:aan rentoutumaan! Se on kyllä mahtavaa.

Täällä pahasti tuntuu siltä, että tätönen kaasuttelis meitin pihaan. Aivan kummallinen kierto. Ovisbongaus oli kyllä viime viikon ke, kp 26. Kp 30 oli menkkakipuilua, aika kovaakin ja limaista valkkaria. Meni ohi ja muistaakseni vielä uudelleenkin kp 31. Nyt sitten kp 34 aivan sellainen olo, että justiinsa alkaa lorina. Eilen tein kierronvarmistusnegatestin. En tiiä missä mennään :-/

Tehis kp 34/40??????????

Mulla oli ovis vasta tiistaina joten kiinnittymiseen nää kivut ei voi liittyä, ikävä kyllä. Nyt ei muuten tullu tissit kipeeks oviksen jälkeen, niinku viime kierrossa. Kai ne vatsajuilinnat tuli sit tissikivun tilalle..?!

Harmi Tehis, että sun kierto on nyt noin.. miten sen nyt sanois.. hanurista! On varmaan aika ärsyttävää kun ei tiedä missä mennään, vaikka välillä jo luulee tietävänsä. Ehkä se lähipäivinä selviää..?

Simpat on ok!! :)) Mitään lukuja en saanut, kun puhuin hoitajan kanssa, mut sanoi vaan, että vastaus on normaali eli hommiin vaan ;) Jos tammikuussa pääsisin lääkärin puheille, niin se varmaan kertoo tarkempia lukujakin. Kyllä helpotti tuo tieto!! :)

Onnittelut Kukkikselle hyvistä Simpoista, tai sun miehelleshän ne kuuluis, onnittelut, mutta kuitenkin! Toivon teillekin pikaista onnistumista ja mukavaa vt-käyntiä sulle :)

Terv. Omppu75

pixel.gif

Jatketaas juttua (=yksinpuhelua)..

Vt reissu oli erittäin mielenkiintoinen. Kovasti löytyi kipeitä paikkoja jalanpohjista :/ Seuraavan kerran menen loppiaisen jälkeen ja sillon hoidetaan sitten "kunnolla". Se terapeutti suositteli vt:aa myös odotusaikana, rv8:n jälkeen kerran kuussa. Kuulemma tulee leppoisampia vauvoja ;) Tiedä sitten, mut ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Miehelle se voi opettaa kaikkia kivunlievityskonsteja synnytystä varten, siihen me mennään, KUN joskus sinne asti päästään! :)

Jos lähtis ruokatunnille, kun ei täällä töissä mitään tapahdu.. Toivottavasti edes päästäis kotiin aikasemmin, kun ei millään jaksa istua tyhjän panttina neljään saakka!

Voi, Kukkis täällä yksipuhelua joutunut harrastamaan.
Minäkin nyt vain pikaisesti käännyn.

Täällä ne menkkaoireet taas vaihteeksi vähis, että jäädään odottelemaan mitä seuraavaksi :-)

Oikein mukavaa joulua!

Tehis kp 35/40?

Tervehdys näin Tapanina!

Aivan ihanaa on ollu viimeiset viisi vuorokautta. En oo varmaan koko elämäni aikana uiskennellu yhtä paljo ku nyt. Vt:ssa kävin minäkin, lauantaina. Vasemmasta kädestä terapeutti löysi tosi kipeän kohdan, joka kuulema liittyy munuaisiin ja siihen hormonitoimintaan. Huvitti, ku terapeuttiki kehotti käyttämään vehnänalkioöljyä. Sanoin, että pullo on jo tän kierron alussa korkattu :) Ai niin, vielä sattu yks aivan älyttömän mahtava juttu: ihan sattumalta tapasin kylpylässä lapsuudenkaverini perheineen. Olen hänet viimeksi nähnyt 29 vuotta sitten pakatessamme äitini, isäni ja pikkuveljeni kanssa muuttoautoa silloisessa asuinpaikkakunnassamme muuttaaksemme Ouluun. Tekstailtu ollaan sillon tällön, muttei nähty. Eikä kumpikaan etukäteen tienny perheidensä joululomanviettopaikasta yhtään mitään.

Onnittelut tosiaan Kukkiksen miehelle hyvistä simpoista :) Ja pahoittelut Hamadalle tädistä. Miten Tehiksellä tilanne?

Loma sekoitti pään eikä oo tietoakaan koopeestä.

Pikavisiitti siivouksen keskeltä.. Päätin pitää vapaapäivän tänään, kun ei siellä töissä juuri mitään tapahdu.

Aika hieno sattuma tuo Safiirin lapsuudenystävän näkeminen! Ja kivaa että teidän reissu meni hyvin, varmaan ihan rentouttavaa, kun ei tarvii itse järjestellä kaikkea joulutohinoita.

Täällä menossa kp27 (helppo muistaa kun menkat alkoi 1. päivä). Vatsassa nippailee ajoittain, mut niinhän se tekee aina ennen tätiä, joten tuskinpa on mitään jännitettävää. Päätä on särkenyt muutamana päivänä, taitaa olla räkää päässä tms. Alaselkä on ollut kipeä jo toista viikkoa, inhottavaa varsinkin töissä kun joutuu istumaan koko päivän. Mulla vihoittelee toi alaselkä suurinpiirtein kerran vuodessa, pitäis varmaan jumpata enemmän..

Nyt jatkan siivousta, palailen linjoille huomenna!

Onnittelut Kukkikselle simpoista, meillä nyt menee kuin meneekin tulosten saanti vasta ensi vuoden puolelle, toivottavasti saatais jo tuossa ensi ta sitä seuraavalla viikolla. Tänne ei mitään uutta.

Muille tsemppiä yritykseen.