Aurinkoplussaajat (15)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin unohtui Safiirille vastata... Multa lääkäri kyseli aika lailla samat jutut kun hamadaltakin. Taudeista ja sairauksista kyseli myös (miehen ja mun).

Tehis näköjään yrittää päästä selville kropan oireiluista. Eipä ainakaan kylvöjen puutteesta pitäis olla kiinni! ;)

Heippa hei! En ole vielä päästänyt tältä palstalta irti..
Tulin vain sanomaan , että Kukkis nyt kun aloitat ne clomit niin yritä pysyä vauvasivuilta poissa, ettet vaan edes alitajuisesti stressaa... Montako tabua sulle määrättiin otettavaksi? Meillä juuri tokasta clomikierrosta tärppäsi. Ja vuosihan meilläkin meni..ja epätoivo meinas ottaa vallan. Nyt meneillään rv 6+1 ja pientä nipistelyä tuntuu vain joskus, menkkamaista juilintaa ja alaselän jomotusta. Rinnat tietty on aivan superarat. Pahaa oloakaan ei vielä ole. Pientä kuvotusta vain. Yhä edelleen nukun aamutakissa, kahden peiton alla. Järkyttävä palelu on varmaan suurin oire mitä tällä hetkellä on. Jotenki toivos että oireet lisääntys, niin tuntisi kunnolla olevansa raskaana.
Odotan teitä kovasti tuonne toiselle puolelle. :-) Pidän peukkuja kaikille!!!

-Sansan-

Voihan pihkura, Kukkis! Pahoittelut ilkeän tädin kyläilyn vuoksi. Toivottavasti pääset clomien avulla tuonne odottajiin pika pikaa. Ja muutkin tervetuloa vaan. Mun jälkeen sinne ketjuun ei ole uusia tullutkaan ja sinne tarvittaisiin uutta väkeä.

Joops, Onneli. Täällä koitetaan urakalla päästä sinne toiselle puolen. Toivottavasti siellä on vielä kirjottelijoita, sitte ku täällä taas joku paukauttaa jymyuutisen :) Joko Sansan sinne ilmottautu?

Odottavan aika on niiiiiiiiiin pitkä. Vielä ei kannata edes alkaa päiviä laskeen. En oo lämpöjäkään muistanu mitata. Vaan r-testi on jo valmiina kaapissa oottelemassa. Jospa sitä joskus tarvis...

Peukkuja kaikille!!!

Joo, kyllä täällä on tahkottu oikein urakalla, että päästäis sinne odottajien puolelle! Sieltä taitaa osa jo tulla uudestaan haaveilijoiden puolelle, kun mä vielä täällä tahkoon ensimmäistä... Onneli, mä lupaan panna parastani, että pääsen sun seuraksi sinne toiselle puolelle! ;)

Sansan, lääkäri määräs mulle 2 nappia (100mg) päivässä kp5-9. Miten sulla oli? Musta tuntuu että toi kaks kpl päivässä on aika raju määrä, kun ovuloin ilmankin, mutta kaipa se lääkäri tietää mitä tekee. Ja siitä stressaamisesta; mä en pyöri muilla vauvasivuilla, kun täällä ja tältä palstalta en voi pois olla, kun te olette ainoita kenelle voin ihmetellä tuntoja ja valittaa kun elämä on epistä ym.. Mut ei tää mitään stressiä aiheuta, parempi vaan, että jossain saa purkaa tuntojaan! :) Ja nyt kun meillä on se remonttikin menossa, niin ei edes ehdi ajattelemaan asiaa niin paljon.

Siitä tulikin mieleen, että mun piti googlettaa lattialämmitysfirmoja ja kysellä vähän hintoja. Jos ei ole törkeen kallista niin tilataan ammattilainen vetämään ne lämmitysputket, pääsis ite helpommalla..

Plussatuulahduksia kaikille!! :)

Missäs kaikki taas luuraa? Onko piinaviikkoilijoilla jo kehkeytynyt oireita? Tehiksellähän oli kaikennäkösiä tuntemuksia, onko tullu muutoksia niihin?

Jes, pian pääsee kotiin! Tai siis kenkäkauppoihin olis tarkotus suunnata ensin..

Moi!
Ei ole Sansania vielä näkynyt tuolla toisella puolella. Sinne ketjun jatkoksi vaan!!! Siellä on mun mielestä edelleen sama hyvä meininki, mikä tälläkin puolella oli ja on edelleen. Ootte ihania ihmisiä :)

Ei nyt oikeen oo mitään kirjoitettavaa. Ehkä vain sellainen odotusfiilis päällä, että mitä tuleman pitää. Ei stressiä tai mitään, kummin päin vain on hyvä, jos tärppää, niin sitten ei ole sillä puolella ihan ylitsepääsemättömiä ongelmia ja jos ei tärppää, niin ei tarvi stressata häiden ja synnytyksen päällekkäin menon takia.

Tehiksellä tosiaan näytti olevan oiretta jos jonkinmoista :)

Juu, mutta jäät yritän pitää lujasti hatussa. Kaiken sen pähkäilyn jälkeen nää ei voi olla niitä oireita, kun minähän olin oikeassa sen oviksen suhteen!!! Tai sitten en... ;-) Tää on taas niin tätä, oikein deja vuuuuuuu :-D

Mää oon allekirjotan täysin tuon Onnelin viimeisen kommentin!!

Täälläkään ei oo sen kummempaa kirjotettavaa. Huomenna on vihdoin se lääkäri, pitää tarkastaa illan mittaan että almanakassa on varmasti merkattuna mahdolliset ovisbongaukset, tuhrujen ja menkkojen alkamiset. Ihan mielenkiintosta kuulla, mitä lääkäri sanoo.

Mää luin muuten pesun sivuilta, että niitä kipuiluja voi tuntua sekä ennen ovista (oili kasvaa), oviksen aikana (oili irtoaa) ja oviksen jälkeen (liitty keltarauhashormoniin). Ja limat kuulema loppuu ku seinään heti ku oili on käyny. Paitsi että muistelen jostain lukeneeni, että joillaki oilin jälkeenki voi jatkua limailut. Eli ilman tikkuja en ois kyllä viimeksikään yhtään tienny oikeaa hetkeä.

Lämmöt mulla näyttää nyt olevan siellä kolmenkymmenen seitsemän tietämillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Tuleepas mulla nyt oikein hienoa Suomen kieltä! Äskeinen eka lause piti olla ilman tuota oon -sanaa....
Miten tässä muuten toimii tuo lainaa -juttu???

Siten, että sitä viestiä, jota haluat lainata, niin painat siitä "lainaa -lootasta ja sitten vain kirjoitat lainauksen jälkeen mitä haluat sanoa.

lainaushan tapahtuu tageilla [quote*] [/quote*] (ilman tähtiä), jossa toinen tagi aloittaa lainauksen ja toinen lopettaa, eli noiden väliin laitetaan lainattava teksti. Nämä tagit ovat valmiina viestissä, jos painaat Lainaa nappulaa. Kannattaa yleensä vähän lyhennellä lainausta, eli poistaa sellaiset turhat lauseet/kappaleet, joita ei varsinaisesti halua kommentoida, niin ei mene turhaa tilaa.

jahas, ei sitten tullut tuo aloitustagi näkyviin, vaan quotas lopputekstin, eli siis aloitustagihan on sama kuin lopetustagi, mutta ei tuota kenoviivaa(tai kauttaviivaa, kumpi toi nyt onkaan)n ja tähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja hamada:
Tuleepas mulla nyt oikein hienoa Suomen kieltä! Äskeinen eka lause piti olla ilman tuota oon -sanaa....
Miten tässä muuten toimii tuo lainaa -juttu???

Siten, että sitä viestiä, jota haluat lainata, niin painat siitä "lainaa -lootasta ja sitten vain kirjoitat lainauksen jälkeen mitä haluat sanoa.

Voiko lainata vaan osaa tekstiä?

lainaushan tapahtuu tageilla [quote*] [/quote*] (ilman tähtiä), jossa toinen tagi aloittaa lainauksen ja toinen lopettaa, eli noiden väliin laitetaan lainattava teksti. Nämä tagit ovat valmiina viestissä, jos painaat Lainaa nappulaa. Kannattaa yleensä vähän lyhennellä lainausta, eli poistaa sellaiset turhat lauseet/kappaleet, joita ei varsinaisesti halua kommentoida, niin ei mene turhaa tilaa.

Niin siis että miten oisin tuossa aikasemmin saanut lainattua edellisestä kirjoituksestani vaan sen ekan lauseen malliksi, jota oisin sitte kommentoinu. Siis että siihen ei kuulunu se oon -sana.

Alkuperäinen kirjoittaja hamada:
jahas, ei sitten tullut tuo aloitustagi näkyviin, vaan quotas lopputekstin, eli siis aloitustagihan on sama kuin lopetustagi, mutta ei tuota kenoviivaa(tai kauttaviivaa, kumpi toi nyt onkaan)n ja tähteä.

Yritän vielä. Tän pitäs näyttää meikäläisen kynänjäljeltä.

No nyt se onnistu. Mikäköhän siinä äsken meni pieleen??

Kirjoitit vain väärään kohtaan kommenttisi. Tää on ihan kuin html-koodausta, on aloitus ja lopetustagit ja tarvittaessa voit lisätä niitä itsekin, pätkiä isompaa lainausta osiin, lisäämällä tarvittavat määrä aloitus ja lopetustageja, aina pareittain.

hyvä lainaus

toinen lainaus
toivottavasti tämäkin onnistui

ja jottei nyt ihan menisi OT:ksi, niin lopetetaan tähän

hyvä idea

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkis:
Joo, kyllä täällä on tahkottu oikein urakalla, että päästäis sinne odottajien puolelle! Sieltä taitaa osa jo tulla uudestaan haaveilijoiden puolelle, kun mä vielä täällä tahkoon ensimmäistä... Onneli, mä lupaan panna parastani, että pääsen sun seuraksi sinne toiselle puolelle! ;)

Nyt tämä kokeilee taas...

Hih, täällähän on lainailtu oikein urakalla ;D Mukavia noi opetussessiot, ensin vähän kuvia ja nyt tekstin lainausta.. :)

Mä nappasin ekan clomin tänään. En uskaltanut aamulla ottaa kotona, kun paketissa luki että "saattaa aiheuttaa näköhäiriöitä" ja mä joudun autoilemaan töihin, heh.. olenkohan vähän ylivarovainen..?! ;)

Mihin aikaan Safiirilla se lääkäri on? Tulehan kertomaan miten meni!

Tehikselle lisää jäitä, ettei nuppi ala sulamaan! ;)