Aurinkorannnikon parisuhteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pekka thaimaasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä mistä neitilästä te miehenne hommaatte, mutta ainakin minun ystäväpiirissäni on paljon miehiä, jotka ymmärtävät ja pitävät minua sankarina, joka on päässyt onnen äärelle suomen rajojen ulkopuolella. Suomen, jossa miehen ei enää anneta olla mies!

Kun vieraat olivat kylässä Thaimaassa kävimme ensiksi kiertelemässä nähtävyyksiä ja oppaana toimi naisystäväni kaveri, joka osaa englantia. Naisystäväni valmisti samanaikaisesti juhlaruuan 8-9 henkelle, eikä itse ollut mukana. Tämäkin oli muutaman naisen mielestä muka väärin, vaikka hän on asunut seudulla jo 20 vuotta ja nähnyt nähtyvyydet jo useaan kertaan. Ilmeisesti tasa-arvoisessa parisuhteessa nainen olisi pakotettu mukaan tylsistymään ja sitten hän olisi joutunut nopeasti väsäämään aterian meidän venatessa nälkäisinä!?

No, kun tulimme huvilalleni, sanoin että Sati toimii tarjoilijana, siis naisystäväni ja huudatte vain mitä haluatte, niin hän tuo jääkaapista kylmää juomaa. Näytin itse mallia ja huusin "Kylmä olut, neljä pulloa!" ja pian Sati saapui neljän helmeilevän juoman kanssa, jotka kaatoi meille miehillä lasiin. Sitten hän taas meni keittiöön valmistelemaan ruokaa. Joku naisista kysyi, että pitäisikö mennä avuksi (minun ilmeisesti), mutta sanoin meidän olevan vain tiellä, kun emme tiedä mitä pitää tehdä.

Ruoka oli loistavaa ja Sati oli nähnyt suuren vaivan. Hän toimi tarjoilijana meille ruokailun yhteydessä ja söi itse vasta jälkeenpäin. Taas joku nainen (tiedän kyllä kuka mutta se ei ole tässä oleellista), oli sitä mieltä, että hänen pitäisi syödä meidän kanssa. Mutta sanoin että miksi, hän ei edes osaa yhteistä kieltä, joten miksi hän söisi mykkänä meidän vieressä. Sitäpaitsi kolmen ruokalajin illallinen vaati tarjoilijaa, kun lautasia ja ruokaleja piti jatkuvasti vaihtaa. Syötyämme joku kysyi miten voisi osoittaa kiitoksen hänelle ja sanoin, että anna vähän ruomarahaa, joku mitätön summa suomen rahassa tuo hänelle hyvän mielen ja annoin itse suomen rahassa euron verran batheja Satille. Tämä oli kuulemma osoitus, että olen ostanut hänet ja hän on kanssani vain maksusta!?

Miten näin sairasta mieltä voi suominaisella olla! Kaikki on aina hyväksikäyttöä ja alistamista ja ongelma on aina suhteen tasa-arvottomuudessa. Jossain vaiheessa iltaa kun olimme jo juoneet hieman väkeviä puoliksi suutuin tälläiseen kommentiin ja sanoin, että mitä jos viettäisimme vain lomaa ja jätettäisiin estot ja sisäiset ristiriidat sinne kotisuomeen. Tämä olisi ilmeisesti se syy miksi seuraavana päivänä naisten painostuksesta he muuttivat hotelliin loppulomaksi. Tai sitten meidän kovaääninen seksi yöllä, kun pamputin Satia kunnolla :D

Eiköhän tuo Pekan viimeisin viesti kertonut jo kaiken oleellisen. Provoilu jatkuu kiivaampana.
(Toinen vaihtoehto toki on se, että tämä Pekka puhuukin totta ja se taas puolestaan selittää sen, miksi hänellä on thai-nainen; yksikään suomalaisnainen ei kuuntele eikä katsele tuollaista miestä.)

Mä en suostuisi yhdenkään äijän tursakkeen kaljatarjoilijaksi taikka kokopäiväiseksi kokiksi/piiaksi.

Käyn töissä, tienaan omat rahani, enkä todellakaan tee enää toista työpäivää kotona passaamalla miestäni. Hommat tehdään porukalla. Meillä on hauskaa, saatetaan höpöttää tuntikausia mitä erilaisimmista asioista ja makuuhuoneen puolella vaakamambo soi. Onneksi mies ei juo kaljaa, musta se on vastenmielinen ja junttimainen tapa.

Sinä päivänä, kun mun tehtävänä olisi olla kotiorja suomijuntille, pistän kamppeet kassiin ja lähden lätkimään.

Alkuperäinen kirjoittaja ällöä:
Sinä päivänä, kun mun tehtävänä olisi olla kotiorja suomijuntille, pistän kamppeet kassiin ja lähden lätkimään.

...suomijutti laittaa sut kaappia vasten ja käskee keittiöön tekemään itselleen sapuskaa ja tuomaan vielä uuden olut pullon sohvalle. Aluksi sinua itkettää ja voit hieman surkutella, mutta lopulta huomaat olevasi onnellinen kun sinulla on mies joka ojentaa ja ohjaa sinua oikeen suuntaan, vaikka väkipakolla. Olen nähnyt tämän ja tiedän sen todeksi.

Joo, on kyllä mahtavaa tämä globalisaatio kun pääsee suomipoikakin ihan kuin siirtomaaherrana elelemään. "Hauskaa", että on ihmisiä, jotka ottavat kaiken irti globaalista epätasa-arvosta ja vievät nämä sorron rakenteet ihan yksityiselämäänsä. Onnea, toivottavasti Sati saa oleskeluluvan Suomeen ja sitä kautta pääsyn myös muualle Scehengen-alueelle. Sehän yleensä on päämääränä, toki aitoa rakkauttakin löytyy, mutta tämä kyseinen (trolli-)Pekka ei kyllä ihan vakuuta siitä.

Olen aina pitänyt miehiä jotka "ostavat" vaimon luusereina ja pidän edelleen. Mies joka haluaa kauniin ja fiksun vaimon täytyy itsekin olla fiksu ja komea (ellei kyseessä ole hyötysuhde). Mies joka kuvittelee liikoja itsestään ja itkee kun ei löydä itselleen sopivan tasokasta seuraa kotimaastaan tai ikäisistään, pitäisi katsoa sinne peiliin. Ehkä onkin niin että niitä kauniita ja fiksuja naisia löytyy muttei ne olekaan kiinnostuneita Pekan kaltaisista miehistä?

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Mies joka haluaa ostaa rakkautta ja kunnioitusta on vaan pelkkä pelle. Ja jos ne miehet kun ihan oikeasti kateellisia sinulle ovat, kertoneekin jotain kaveripiiristäsi, vakka kantansa valitsee.

Eipä se Sati pääse mitään kieltä oppimaan eikä tutustumaan ystäviisi, kun häntä pidetään keittiössä...

Minä en muuten huutaisi juomatilaustani edes tarjoilijalle tuohon malliin. Kiitos ja ole hyvä kuuluvat ihan kaikkeen ihmisten väliseen kanssakäymiseen, etenkin juuri Kaukoidän kulttuureissa.

Veikkaanpa, että kun Satille oleskelulupa napsahtaa niin et näe kuin sinimustan, tuuhean tukan vilauksen...

Alkuperäinen kirjoittaja yksinpuheluako:
Kerro minulle mitä te teette yhdessä, mikä teitä yhdistää jne kun ette voi edes kommunkoida ja tutustua toistenne ajatusmaailmaan.

...unohda niitä lihapatoja, joiden ääreen Peksi pääsee, eli suhde on seksin lisäksi syömistä. Ja kuten seuraavalta sivulta opimme, Peksi on vaivautunut opiskelemaan thaita sen verran, että hän osaa huutaa kylmä olut, neljä pulloa...

Tuo viesti, minkä Pekka on kirjoittanut 16.56, osoittaa hänet viimeistään provoilijaksi, sillä arvostan suomalaisia miehiä todella paljon, enkä halua uskoa, että kukaan suomalainen mies voisi olla noin kamala, ilkeä ja ajattelematon.

Tietysti poikkeus vahvistaa säännön ja jos tuo Peksi on tosiaan tosissaan, niin minä en silti ala halveksia hänen vuokseen kaikkia suomalaisia miehiä, vaikka hän tuntuu halveksivan kaikkia suomalaisia naisia yhden epäonnistuneen suhteensa vuoksi. Tai mitä minä höpisin, eihän hän halveksi vain suomalaisia naisia, vaan ylipäätään naisia, kansallisuuteen katsomatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuri ja säännöt:
...suomijutti laittaa sut kaappia vasten ja käskee keittiöön tekemään itselleen sapuskaa ja tuomaan vielä uuden olut pullon sohvalle. Aluksi sinua itkettää ja voit hieman surkutella, mutta lopulta huomaat olevasi onnellinen kun sinulla on mies joka ojentaa ja ohjaa sinua oikeen suuntaan, vaikka väkipakolla. Olen nähnyt tämän ja tiedän sen todeksi.

Mä olen näitä kaappia vasten laittavia nähnyt niin paljon elämässäni, että sitä vaaraa ei ole, että sellaisen juntin alistettavaksi suostuisin. Arvostan nimittäin itseäni niin paljon!

Jos tarina on tosi, niin ymmärrän miksi tutut muuttivat hotelliin. Kauhistuvat ja häpesivät vissiin miehen käytöstä. Onneksi edes heillä oli hiukan hajua siitä miten toista ihmistä tulee kohdella. Mitähän tyttö ajatteli? Luulikohan, että teki niin huonoa ruokaa, että lähtivät. Tämä on vissiin yksinkertainen tyttö maalta, kun ei ole opiskellut englantia. Kyllä sieltä löytyy tyttöjä, jotka hengissä pysyäkseen asuvat vaikka tuollaisen juntin kanssa. Monella ei ole vaihtoehtoja. Parhaat tytöt nai omanmaalaisen, jolla on varaa palkata palvelusväkeä. He eivät siivoa tai laita ruokaa.

Eräs tuttu Filippiineiltä kertoi, että Armi Kuuselaa pidettiin hyvänä työnantajana palvelusväelleen, koska hän ei lyönyt heitä. Että silleen Aasiassa. Manilassa kuulema puhuttiin myös siitä, että Armi meni naimisiin rahasta. Gil kun oli filippiinläisten mielestä tosi ruma.

Miksiköhän nuorilla miehillä ei ole näitä paljon kehuttuja Thai-vaimoja tai tyttöystäviä? Ei ole tullut vastaan yhtään tapausta, jossa mies olisi 20-30 v. ja nainen samaa ikäluokkaa.

Ehkä vanhemmilla miehillä on enemmän rahaa ja he ovat sovinistisimpia. Eräs tuttuni käy vaimonsa kanssa Thaimaassa aika usein. Kännissä mies mietiskeli miten pääsisi matkoille joskus ilman "vahtikoiraa".

Huh huh, mitä syytöksiä ja valheita! Thainaiset pitävät eteenkin miehensä palvelemisesta ja se on heillä verissä, varmaan jo lapsena opittu taito. Oli kyse sitten kohteliaasta käyttäytymisestä, ruuanlaitosta tai itsensä kauniina pitämisestä, niin thainainen kyllä tietää mistä mies pitää ja hän kunnioittaa miehen tahtoa, vaikka oman etunsa edestä. Suominainen taas on ilkeä, seläntakana juonitteleva ja ahdasmielinen, joka pyrkii kaikin keinoin rikkomaan toisen saavuttaman onnen, eteenkin jos siinä on piirteitä jotka ovat hänen ajatusmaailmansa ulkopuolelta.

Olen kyllä pitänyt pienillä lahjuksilla hänet tyytyväisenä ja osoittanut miten paljon hänestä välitän. Ollaan ostettu kauniita vaatteita ja koruja markkinoilta, myös villit seksivaatteet tämän kaunottaren päälle istuvat. Toisin kuin ex-suomivaimoni, jolle ostetut seksihepenet jäivät kaapin perukoille, se lapsena opittu tiukkapipoisuus kun on niin tiiviisti siellä takaraivossa. Ei tulisi mieleen, että ex-suomivaimo olisi suostunut kuvattavaksi seksivaatteista kuten tämä nykyinen thaityttö. Kiva vaihdella kuvia thainaisista samanhenkisten miesten kanssa näin netin välityksellä.

Epäilen, että huvilaltani poislähteminen johtui siitä että kateellisuus nosti päätänsä ja nykyinen elämäntyylini ryyditettynä nuorella ja kauniilla naisystävällä oli liikaa muutamalle jo rupsahtamaan pääseelle tiukka nutturalle. Jälkeenpäin kyllä yksi mies pyysi epävirallisesti anteeksi tuota poistumista. Sanoin hänelle, että ei mitään hätää ja pyysin lomalle huvilalle, mutta mielummin ilman hellapoliisia, jos vain joskus onnistuu. Satilla on pari mukiinmenevää kaveria jotka varmaan viihtyvät suomiviikingin kainalossa, niin hyvä maine meillä rehellisillä ja suoraselkäisillä suomimiehillä täällä on.

Peksin jutut sen kuin paranevat ;-) Rakas suomalainen mieheni katselee Beckiä (ja juu, vein hänelle äsken oluen olohuoneen sohvalle, sillä rakastan häntä, ja vastavuoroisesti mieheni tuo minulle joskus jonkun juotavan jonnekin, sillä meillä tämä parisuhde on rakkautta ja toistemme huomioon ottamista, ei hyväksikäyttöä ja toisen halveksimista) ja hän kyseli, että mille täällä tietokoneen ääressä oikein nauran. Luin otteita Peksin aatoksista ja mies totesi heti, että jos tuo on luultavasti jonkun fantasiaa, ei kukaan tosissaan tuollaisia höpöttäisi edes netissä anonyymisti.

Meillä on kuule otettu toisistamme ihan alastonkuvia, mutta ne ovat vain omaan käyttöön. Valokuvailu on ihan kiva seksileikki, mutta koska sitä toista rakastaa, ei hänen kuviaan halua levitellä ympäri maailmaa. Korujakin saan usein mieheltäni, ihan muutama päivä sitten sain aivan yllätyksenä kahdet korvikset, jotka hän oli nähnyt kultasepänliikkeen ikkunassa ja hänelle niistä tuli mieleen minä. Molemmat olivat todella kauniit ja ihanat, hänellä on hyvä maku.

Moitit, Peksi, tuolla aiemmin, että suomalaisten suhteet ovat lyhyitä. Kerroin, että oma suhteeni on kestänyt 20 vuotta ja kysyin, että kauankos tämä sinun ihannesuhteesi sitten on kestänyt? En jaksa uskoa, että vielä tuota samaa 20 vuotta kuin meillä, sillä muutenhan olisit alkanut seurustella silloin, kun puolisosi oli 1-vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja Peksuli kenties...:
...harjoittelee esitelmäänsä, jonka hän aikoo pitää Peräkammarinpojat ry:n Fantasiaillassa...

Tai sitten pekka on pienen lapsen isä ja kärsii tästä ongelmasta:

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1719086

Fakta on se, että "Pekan" kaltainen mies ei koskaan saisi naista Suomessa yhtä yötä pidemmäksi ajaksi. Minusta se on hyvä, että nainen arvostaa itseään. Orjuutta ei ole Suomessa koskaan ollut ja hyvä niin.

Tiesittekö, että kaikesta maailman työstä naiset tekevät 75 % ??? Se johtuu siitä, että monissa kehitysmaissa nainen hoitaa lapset, kodin, ruoan ja usein vielä pellotkin, kun taas mies hoitaa kommunikoinnin ulkomaailmaan. Mies siis vain tupakoi, juttelee muiden miesten kanssa ja tuhlaa rahat. Siksi valtio alkaa rikastumaan vasta sitten, kun naiset saavat lukutaidon ja omaa rahaa, koska vaimot osaavat käyttää rahat järkevästi. Nainen käyttää rahaa esim. ostamalla vuohen, kun taas mies käyttää rahan esim. uhkapeliin tai tupakkaan. Pekan kaltaiset miehet ylläpitävät köyhyyttä (niin henkistä kuin taloudellistakin köyhyyttä).

Aika näyttää, miten käy thaikkurakkauksille, kun aika menee eteenpäin. Kestääkö suhde sen, että vaimo ikääntyy, tulee ehkä kiloja, tulee ehkä lapsia, ei pystytä kommunikoimaan ja suhde on vain sitä yhtä ja samaa (syömistä, juomista, tv:n katselua ja naimista, jos nyt pili sattuu toimimaan)? Yleensä pelkkään seksiin perustuva suhde ei kestä. Jollei mies ole poikkeuksellisen yksinkertainen mieleltään, niin mies haluaa myös luotettavuutta, kunnioitusta, tukea ja turvaa sekä ystävyyttä vaimoltaan.

Toivon hartaasti, että kaikki Pekan kaltaiset miehet muuttaisivat välittömästi Thaimaaseen eivätkä tulisi enää koskaan takaisin! Saataisi kertaheitolla Suomen älykkyysosamäärä nostettua ja epäkelpo aines siirrettyä pois Suomen maaperältä.

Kuten sanottua eiköhän tätä aurinkorantojen naintia harrasta kuitenkin pääasiassa suomineidot, nuo Välimeren inhokit yhdessä englantilaisten sankarritarien kanssa. Menkääpäs katsomaan vaikka mihin lomakohteeseen tahansa niin ensimmäisenä siellä pyörii tarjoilijoiden ja muiden luusereiden perässä nämä ah niin ihanat suomineidot. Ihan tilastojenkin mukaan suoineidon kainaloon tarttuu juuri nämä kebabin polttajat, gambian mieshuorat ja Etelä-Euroopan sankarit. Minulle on ihan sama ketä on kenenkin kanssa, koska itse onneksi saan valita mihin tuppeen miekkani laitan. Aasialainen nainen on nyt kuitenkin ihan tilastollissti todella hyvin työllistyvä, ahkera ja tunnollinen, afrikasta esim nyt Gambiasta tuotu kotihuoramies on pelkkä elätti, joka naisen käydessä töissä panee kaikkea mikä liikkuu ja elää naisensa siivellä, mutta suomineitohan parantaa ja muuttaa tämän ja opettaa lukemaan ja laskemaan jne. Herätkää nyt he*vetti jo!

Provoa on tämä, ainakin haluan uskoa niin. Tämä Pekka kirjoittaa kohtuullisen sujuvaa tekstiä eikä se mielestäni korreloi hänen yksinkertaisen ajatusmaailmansa kanssa. Olen samaa mieltä "no woman to Pekka" n kanssa muulta osin mutta toivottavasti nuo kaikki eivät muuta Thaimaahan, eivät paikalliset ole sitä "ansainneet".

Alkuperäinen kirjoittaja Definitely maybe:
Provoa on tämä, ainakin haluan uskoa niin. Tämä Pekka kirjoittaa kohtuullisen sujuvaa tekstiä eikä se mielestäni korreloi hänen yksinkertaisen ajatusmaailmansa kanssa. Olen samaa mieltä "no woman to Pekka" n kanssa muulta osin mutta toivottavasti nuo kaikki eivät muuta Thaimaahan, eivät paikalliset ole sitä "ansainneet".

Nettiä voi käyttää moneen tarkoitukseen. Aamun uutisessa kerrottiin Einosta, joka ihmettelee
postiinsa tulevia viestejä. Jos minulle kävisi samanlla tavalla niin ei se tuntuisi kivalta.

Juttujani on räävitty elleissä ja ehkä olen lukenut niistä vain murto-osan. On riskaabelia
kirjoittaa samalla nimimerkillä kirjautumatta, mutta otan riskin.

Jos joku epäilee juttujeni aitoutta niin vastuu jää lukijalle. Mutta vakuutan kirjoituksieni
kertovan elävästä elämästä. Juttujeni aiheet eivät ole fiktiota. Kaikki on tempaistu elävästä
elämästä.

Taikkujutut kiinnostavat minua jonkin verran. Ex-naapurini kävi Taikussa noin 10 vuotta sitten
ja matka oli hänelle upea kokemus. Sitten tuli tsunami ja se oli oma lukunsa. Luin vähän aikaa
sitten Vadelmavenepakolainen kirjan ja siinä kerrotaan hauskasti joulun vietosta Thaimaassa.
Ehkä joskus minäkin käyn Aasiassa. Mutta väliäkö hällä. Helsingissäkin näkee kiinalaisia ja keväällä
uuden vuoden vietto on hauska happening. Tykkäsin erityisen paljon ilotulituksesta.

Meitä ellejä on moneen junaan ja jotkut jäävät asemalle. Jos ap. haluaa selventää ajatuksiaan
tarinoillaan niin se hänelle suotakoon.

Ei suomalainen nainen lähtisi Aasiaan ikäistään puolta vanhemman miehen palvelijaksi.
Vaikka kirjoitustyyliäni luonnehditaan haikurunoksi niin haikutytöksi Thaimaaseen olen jo liian
ikäloppu. En taatusti osaisi keittää edes riisikuppia nirson miehen makuun.

Kuuliaiset vaimot

23:00 - 23:55 Sub

Obedient Wives
Menneiden vuosien sukupuoliroolit kukoistavat yhä joissain talouksissa. Brittidokumentti esittelee vanhanaikaisia vaimoja, jotka hoitavat kaikki kotityöt ja laittavat miehelleen jopa hammastahnan valmiiksi hammasharjaan, sekä vanhanaikaisia miehiä, jotka odottavat vaimoltaan tottelevaisuutta ja hiljaisuutta. Nämä miehet uskovat, että selkeä valtarakenne, jossa mies on perheen pää, takaa onnellisen avioliiton. Vaimot ovat samaa mieltä, sillä he kokevat, että miehen toiveiden täyttäminen - niin kotitöiden, taloudenpidon kuin seksinkin suhteen - pitää suhteen tasapainoisena.

Kyllä näitä piisaa, eikä siinä mitään, jos ihmiset tekevät näin omasta halustaan. Kyseenalaista on, että aasialaisittain varakas ihminen käyttää toisen köyhyyttä hyväkseen ja vähäpätöisellä (suhteutettuna omiintuloihin vrt paikalliset olot)summalla seksiorjan. Ja kyllä, ikävä kyllä vieläkin on olemassa kulttuureita joissa tytöt kasvatetaan huoraamaan ja antamaan tienestit kotiin perheen hyväksi. Mielestäni sivistynyt ihminen ei käytä toisen kurjuutta hyväkseen vain omaa nautintoa silmällä pitäen.

Yhteistyössä