A
"Auto"
Vieras
Oon lukenu palstaa ja yks jos toinenkin valittaa, että on ostanut lainalla/rahoitusyhtiön kautta kalliin auton, on lirissä maksuerien kanssa jne. Miksi ostatte kalliita uusia autoja, jos teillä ei ole varaa niihin? Onko se joku statussymboli?
ei kai kaikilla voi olla niiiiin pitkät työmatkat, että on pakko olla lähes uusi kallis auto ja niin pieni palkka ettei sen maksusta selviäkään?
Itse olemme ekat autot ostaneet pankkilainalla+säästöillä, mutta nyt autot ovat jo velattomia. Nyt ollaan mietitty auton vaihtoa uudempaan, sen verran meinataan säästää ettei tarvii kuin jokunen tonni maksimissaan ottaa lainaa. Mun ei tarvii yrittää autolla näyttää muille mitään... Ja muta muutkin autot kuin ihan tuliterät on nykyisin ihan turvallisia...
Itse olemme ekat autot ostaneet pankkilainalla+säästöillä, mutta nyt autot ovat jo velattomia. Nyt ollaan mietitty auton vaihtoa uudempaan, sen verran meinataan säästää ettei tarvii kuin jokunen tonni maksimissaan ottaa lainaa. Mun ei tarvii yrittää autolla näyttää muille mitään... Ja muta muutkin autot kuin ihan tuliterät on nykyisin ihan turvallisia...