Autojen pysäköinti taloyhtiön pihaan ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Onkohan jotenkin venäläisillä tapana pysäköidä autot taloyhtiön pihaan ihan lähelle asuntoa eikä parkkipaikalle, vaikka siellä olisi tilaa ?

Auto / autot saattaa olla pysäköytynä pihaan jopa tunnin tai kaksi kun sallittua on vain enintään olikohan 15 minuutin pysäköinti ja kyseessä viellä palotie, eli tukitaan näin sitten hälytysajoneuvojen kulkeminen, jos jotain sattuu yllättäen.

Taloyhtiö on kyllä asiasta huomauttanut ja lähettänyt kirjeet jokaiselle asukkaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ei auta mikään;29628068:
Meillä ihan samaa ongelmaa. Ollut vuosia. Ja ihan suomalaisten kesken....

No juu kaipa sitä ihan suomalaiset tekkee,mut meillä sitä näkee tekevän venäläisperheen aikuiset lapset ja vieraat.

Harmi vaan jos jotain vakavaa sattuu ja autot on sitten hälytysajoneuvojen edessä.
Täällä on kuitenkin ambulanssia tarvittu useemman kerran.

Mie en kyllä ymmärrä miksi sääntöjä pitää rikkoa jatkuvasti, on sitten suomalainen tai muualta muuttanut.

Olen huomannut samaa mustalaisten suhteen. Minua niin jyrsii aina, kun tietyt stereotypiat tietyistä väestöryhmistä esitetään täytenä totena, mutta tässä tapauksessa niin taitaa olla. Nämä ovat vielä olleet sisäpihalla (ja pelastustiellä) niin, että sinne autolla päästäkseen tarvitsee ajaa jalkakäytävää kymmeniä metrejä, talon toisella puolella olisi toki ihan luvallistakin parkkipaikkaa. Ja ihan millilleen ulko-oven eteen.

Olen huomannut samaa mustalaisten suhteen. Minua niin jyrsii aina, kun tietyt stereotypiat tietyistä väestöryhmistä esitetään täytenä totena, mutta tässä tapauksessa niin taitaa olla. Nämä ovat vielä olleet sisäpihalla (ja pelastustiellä) niin, että sinne autolla päästäkseen tarvitsee ajaa jalkakäytävää kymmeniä metrejä, talon toisella puolella olisi toki ihan luvallistakin parkkipaikkaa. Ja ihan millilleen ulko-oven eteen.

Samaa oli täälläkin aiemmin, mutta kun taloyhtiö otti puheeksi ja lähetti kirjeet asukkaille, niin romanit lopetti pihaan pysäköinnin, toki sallitun hetken voi olla heillä auto pysäköitynä kauppareissun jälkeen, mutta ei enää pitempään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä