Autojuttuja, arvatkaa miten minun kävi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huspati Huta

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
28 140
15
36
Huomasin aamulla, että autoni yksi rengas oli selvästi tyhjempi kuin muut,joten suuntasin huoltoasemalla. Tarkistin huolto-oppaasta paineet ja menin tarmokkaasti tarkistamaan paineita. Mutta... en osannutkaan. Se oli ihan erilainen masiina, kuin aikaisemmin olen käyttänyt. Arvatkaa, kuinka mun kävi? *nauraa*

No joku ystävällinen sielu tuli auttamaan sinua.

Mulla tyhjeni tässä vasta motarilla yksi auton rengas, se ei ollut ollenkaan hauskaa. Auto rupesi puoltamaan ja kampeamaan voimakkaasti keskelle ja mä ihmettelin että tuuleekohan täällä. Aikas pitkään meni, ennen kuin tajusin, että voisi olla vaikka rengas tyhjänä.

Alkuperäinen kirjoittaja irmeli:
Mä en tiiä tuohon vastausta, mutta miksi sä et voi käyttää hymiöitä ? Aina noita *nauraa*, *hymyilee* plaaplaaplaa....

No kun olen ollut hymiölakossa! Harkitsen siitä luopumista kyllä. Lakossa siksi, kun käytin niitä ihan liikaa ja myös siksi, että osaa on tulkittu ihan eritavalla kuin luulin, että ne tarkoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

Joo, juuri niin, ystävällinen mieshenkilö auttoi minua, tai oikeastaan teki homman puolestani, vaikka pyysin neuvoa, miten se mittari toimii. Olisihan se pitänyt osata, mutta minä en osannut... Sain myös luennon siitä, miten usein paineet pitää tarkistaa ja miksi*nauraa*

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

Joo, juuri niin, ystävällinen mieshenkilö auttoi minua, tai oikeastaan teki homman puolestani, vaikka pyysin neuvoa, miten se mittari toimii. Olisihan se pitänyt osata, mutta minä en osannut... Sain myös luennon siitä, miten usein paineet pitää tarkistaa ja miksi*nauraa*

Annoitko sille palkinnoksi? *hymyilee epäluuloisesti*

Yhteistyössä