automatka ison koiran kanssa on aina yhtä mielenkiintoinen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
meillä on tanskandoggi joka 99prosenttisesti kulkee miehen farmarissa, mutta ei tänään........ :D
oltiin raksalla ja lähdin sieltä sitten kotiin kun aikainen herätys, mies jäi vielä sinne ja sillä saattaa mennä myöhään, joten otinpa koiran kyytiini....
ensin se ahtoi itseään mun auton takapenkille varmaan 10min sinne lastenistuimen viereen kunnes löysi hyvän asennon. asentoa kesti n.auton käynnistyksen verran jolloin se istui perä penkin keskiosassa ja tassut lattialla, pää etupenkkien välissä. mähän en tätä edes huomannut ennenkun sellainen kuolajojo alkoi hipoa korvaa kaarteissa :laugh:
tyyppi läähätti ja hönki auton lasit huuruun niin et oli kaikki pöhinät täysillä ja toinen hönki siinä korvan juuressa. siinä sitten ajeltiin iloisesti kotiin ja juuri ennen kotia koira päätti et jos sit kuitenkin etupenkiltä näkis paremmin.. mun oli pakko pysäyttää auto, tunkee se 50kiloo takapenkille ja siinä tunkiessani huomasin, että sillä on hillitön punkki poskessaan, juuri sillä kohtaa mikä oli mun päässä kiinni koko matkan :x kauheella kahvalla kotio punkinpoistoon. rauha maassa, auton ikkunat ja niskatyynyt kuolassa ja hiekkaa takapenkki täys. :D
(ja voin kertoa et matkaa on ehkä vähän vajaa kilometri :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Asiaa!! :laugh: Saitko punkin pois? Inhoja otuksia. :x |O

juu sain, mulla on toi tollanen kynä missä on se rautalenkki päässä, se on tosi kätevä :) ja sit desinfiointi ja avot :D sillee ainaki oon kissasta poistanu 46543286729475 punkkia :D

Mun mielestä punkit on helpointa poistaa ihan sormin, ilman mitään apuvälineitä..

Mutta minkäs ikäinen doggi sulla on? Meinaan vaan, kun just eilen puhuin kaverin kanssa jolla on kaksi doggia. Ja se kertoi että sen nuoremipi yksilö (10kk ) painaa 64kg :o Ja on hoikka kyllä, mutta hiton korkea!

Meidän labbiksen kanssa automatkailu sujuu onneksi hyvin, koira istuu / makaa kiltisti takakontissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä punkit on helpointa poistaa ihan sormin, ilman mitään apuvälineitä..

Mutta minkäs ikäinen doggi sulla on? Meinaan vaan, kun just eilen puhuin kaverin kanssa jolla on kaksi doggia. Ja se kertoi että sen nuoremipi yksilö (10kk ) painaa 64kg :o Ja on hoikka kyllä, mutta hiton korkea!

Meidän labbiksen kanssa automatkailu sujuu onneksi hyvin, koira istuu / makaa kiltisti takakontissa.

yyyyhhh, mä en niihin sormin koske :x :xmas:

meidän doggi tulee seuraavaks 2v, se on tollanen miniversio ;)
nyt sentään vähän tullu painoo, pitkään painoi 45kg.. :whistle:
rimpula sintti :D mun mielestä ihan kääpiö ja muiden mielestä jättiläinen :D :heart:

kyllä toikin isännän autossa nätisti on, mun kyydissä on vaan niin paljon mielenkiintosempaa et ei malta olla paikallaan :xmas: :xmas: :xmas:

Onneks mun isot ei oo säätäny eikä säädä autossa on ne sit takapenkillä tai loosissa eikä ne ainaka tunge etupenkille.

Ei sopeis mulle

On kyll todella kevyt tanskandoggi

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Asiaa!! :laugh: Saitko punkin pois? Inhoja otuksia. :x |O

juu sain, mulla on toi tollanen kynä missä on se rautalenkki päässä, se on tosi kätevä :) ja sit desinfiointi ja avot :D sillee ainaki oon kissasta poistanu 46543286729475 punkkia :D

Herran jestas kuinka monta punkkia on kissa metsästäny :whistle: :D

Mut hyvä kun irtosi, oon kanssa niitä joskus irrotellu, mutta ei tarvi enää kun suihkuttelen koiran teepuuöljyllä.