M
"Mie"
Vieras
Elikkäs, ostin tänään illalla auton.
Rekisteröidä voisin jo huomenna, mutta pakollinen tieliikennevakuutus pitäisi ottaa sitä ennen.
No, palkka tulee 14.6, ja kun luottotiedot menneet niin pitäisi kerralla vuosi maksaa.
No, ongelmana on se, että voinko huomenna hakea vakuutuksen, maksaa ylihuomenna?
Varmasti vakuutusyhtiö neuvoo, mutta pitäisi mennä aamusta autolla töihin, mutta saako sillä ajaa kun omissa nimissä ei vielä ole eikä vakuutusta?
Olen yrittänyt googlettaa ties millä hakusanoilla, mut ei vaan löydy tietoa.
Joku fiksumpi osaisi auttaa?
Rekisteröidä voisin jo huomenna, mutta pakollinen tieliikennevakuutus pitäisi ottaa sitä ennen.
No, palkka tulee 14.6, ja kun luottotiedot menneet niin pitäisi kerralla vuosi maksaa.
No, ongelmana on se, että voinko huomenna hakea vakuutuksen, maksaa ylihuomenna?
Varmasti vakuutusyhtiö neuvoo, mutta pitäisi mennä aamusta autolla töihin, mutta saako sillä ajaa kun omissa nimissä ei vielä ole eikä vakuutusta?
Olen yrittänyt googlettaa ties millä hakusanoilla, mut ei vaan löydy tietoa.
Joku fiksumpi osaisi auttaa?