Autosta monta monta kysymystä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Autoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Autoton

Vieras
Saako käyettyä autoa millasekka osamaksuerällä?
Onko aina oltava käsiraha?
Miten vanhaa autoa ei kannata ostaa?
Paljonko se auton pito tulee maksamaan kuukaudessa?

Mullakaan ei ole autoa, mutta sitten kun taas töihin menen niin hommaan. En osaa sanoa kuinka pieneksi sen osamaksuerän saisi. Itse olen ajatellut 200-300e/kk. Autoliikkeet usein haluavat 30% käytetyn auton hinnasta käsirahaa. Mä en itse osta yli 3 vuotta vanhaa autoa, mutta tämähän on sitten taas ihan makuasia...Jos uudehko auto/velkaa niin kaskohan siihen sitten on otettava ja jotain ne verotkin on. Itse laskeskelin, että maksimi mitä autosta suostun kuussa maksamaan on 400e, sen enempään ei ole mitenkään varaa. Mies maksaa omaansa, joten siitä ei olisi hyötyä.

saa osamaksulla,joskus ei tarvi käsirahaa vaan se sisällytetään siihen osamaksuun. mun siskolla on 90 toyota käytössä ja mulla on 98 ford. mitään lelua ei kannata ostaa,jos mahdollista autoista tietävä mies mukaan sitä ostamaan. joskus antavat takuun (liikkeestä kun ostaa ) vakuutukset tulee 3 kuukauden välein ja on noin 100? riippuen autosta ja siitä onko kaskoo. mielestäni osamaksullisiin tarvii kaskon,en ihan varma ole. kannattaa etsiä netistä autoliikkeitä. tampereella ainakin kande myy ilman käsirahaa.

niin ja ne osamaksu erät vaihtelee auton hinnan mukaan. 50? ylöspäin. myös yksityisiltä onnistuu ostamaan osamaksulla. exällä oli kallis auto 30 000? ja siitä osamaksu oli 500 euroa. mielestäni se oli täysin järjetöntä,mutta mutta..

Yhteistyössä