Autot on niin PÖKÄLEITÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mea

Jäsen
11.06.2008
487
0
16
Pikkasen menee hermot noihin autoremontteihin :( Nytkin auto korjaamolla ja kuulemma reippaasti yli 1000 euroa maksaa korjaaminen ja sittenkään ei vielä ole varmaa, että pääseekö katsastuksesta läpi :o

Onko uusissa autoissa hirveästi vikoja? Tekisi mieli ostaa joku suht' uusi auto! Nyt meillä siis vuoden 1998 auto. Taitaa kyllä nuo ihan uusien autojen rempat maksaa vielä enemmän kuin vanhempien, mutta jos niissä ei sitten olisikaan niin monesti sitä vikaa?

Hermot menee!!! Tuntuu, että noitten autojen kanssa menee kaikki rahat!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Noilla korjauskuluilla saisitte jo uuden auton.. :o

Niinpä... Mutta auto on jo korjattu (saadaan tänään se pois korjaamolta ) . Ei siihen pitänyt todellakaan noin iso remontti tulla :/ Jarrut ainakin ihan pjaskana ja päästöt mitä sattuu (päästöjä ei edelleenkään korjaaja saanut kuntoon kunnolla... )

Itku tulee kohta... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meitin vm 96 auto meni kerralla läpi ja sai leiman.
Opetelkaan ite korjaamaan niin ei tule isoja korjaamolaskuja. Kirjastosta löytyy kyllä korjausoppaita.

Pikkuviat mies kyllä osaa korjata, mutta nyt ei oo kyseessä ihan pienet jutut :|

No uusissa on sitten se että jos jotain tulee niin ei sitä itse voi paljon korjailla joten vähän sama asia onko uusi tai vanha.Mutta ehkä uusi pysyisi kauemmin ehjänä tai sitten ei.Itsellä nyt 96 vuoden auto ja ennen joulua piti uusia jäähdytin systeemi ja meni sellaiset 300e sinne ja nyt iskarit pitää takaata uusia ja menee toiset 300e ja kyllä mulla savu nousee päästä kun aina saa jotain olla laittamassa ja uusimassa.

mulla on vanha auto ja viime vuonna korjauksiin ja katsastukseen yhteensä meni 135e. sitä edellisenä 150e enemmän kun pakoputki vaihdettiin. aika iso remppa ollut teillä kyseessä kuin nuin kalliiks käynyt :|

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
No uusissa on sitten se että jos jotain tulee niin ei sitä itse voi paljon korjailla joten vähän sama asia onko uusi tai vanha.Mutta ehkä uusi pysyisi kauemmin ehjänä tai sitten ei.Itsellä nyt 96 vuoden auto ja ennen joulua piti uusia jäähdytin systeemi ja meni sellaiset 300e sinne ja nyt iskarit pitää takaata uusia ja menee toiset 300e ja kyllä mulla savu nousee päästä kun aina saa jotain olla laittamassa ja uusimassa.

Nii-in...tätä mäkin mietin, että pysyisikö se uusi auto sitten paremmin ehjänä (hitsi, kun ei voi tietää ) . Ärsyttää todellakin pistää rahaa tuohon autonromuun! Jotenkin tuntuu niin turhalta touhulta, vaikka toki sitä autoa paljon tarvitseekin...mutta silti. Savu nousee täälläkin päästä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mulla on vanha auto ja viime vuonna korjauksiin ja katsastukseen yhteensä meni 135e. sitä edellisenä 150e enemmän kun pakoputki vaihdettiin. aika iso remppa ollut teillä kyseessä kuin nuin kalliiks käynyt :|

No sä oot suht' halvalla päässyt auton kanssa =) Vanhemmissa autoissa nuo korjaukset ei tosiaan yleensä maksa niin paljon kuin vähänkään uudemmissa...ja ovatkohan ne vanhat sitten myös jonkin verran parempaa tekoa, ettei niissä niitä isoja vikoja edes sitten ilmene niin paljoa?

Meillä vuoden 97 auto ja onneksi mies osaa korjailla itse paljon jos ongelmia tulee, ei tietenkään kaikkea pysty korjaamaan itse, jos tarvitaan joitain erikois työkaluja. Kavereilla vuoden 2003 auto ja vikoja on siinäkin. Sehän noissa uusissa autoissa on ongelmallista, ettei niitä pysty hirveästi itse korjaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jooh:
Meillä vuoden 97 auto ja onneksi mies osaa korjailla itse paljon jos ongelmia tulee, ei tietenkään kaikkea pysty korjaamaan itse, jos tarvitaan joitain erikois työkaluja. Kavereilla vuoden 2003 auto ja vikoja on siinäkin. Sehän noissa uusissa autoissa on ongelmallista, ettei niitä pysty hirveästi itse korjaamaan.

Totta, uudempia autoja on vaikeampi korjata itse... Ja varmasti on niissä uudemmissakin niitä vikoja. Nyt vaan sellanen olo, että tekisi mieli päästä tuosta remonttipesäkkeestä eroon ja ostaa uusi, hieno auto.

Miksei keksitä autoja, jotka pysyisi ehjänä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Mea:

Totta, uudempia autoja on vaikeampi korjata itse... Ja varmasti on niissä uudemmissakin niitä vikoja. Nyt vaan sellanen olo, että tekisi mieli päästä tuosta remonttipesäkkeestä eroon ja ostaa uusi, hieno auto.

mulla ollu toyota avensis vm98 ja ERITTÄIN HYVÄ yksilö...5vuoteen ei mitään vikaa ollut ja joskus oon vaihdattanu iskarit ja öljyjä ajokilometrien mukaan tietty : ) että hyvää tuuria ollut kyllä!! Aina katsastuksesta mennyt läpi,joskus huomautus tullut jostain valosta joka maksaa muutaman euron vaan.. Että näin täällä !

Alkuperäinen kirjoittaja jessss!:

mulla ollu toyota avensis vm98 ja ERITTÄIN HYVÄ yksilö...5vuoteen ei mitään vikaa ollut ja joskus oon vaihdattanu iskarit ja öljyjä ajokilometrien mukaan tietty : ) että hyvää tuuria ollut kyllä!! Aina katsastuksesta mennyt läpi,joskus huomautus tullut jostain valosta joka maksaa muutaman euron vaan.. Että näin täällä !

No meillä tosiaan on Opel (farmari) vm 98 ja ollut etenkin viime aikoina ERITTÄIN HUONO yksilö :'( Onhan noissa tosiaan tuuriakin mukana...jotkut autot kestää ja jotkut ei. Voi kun itsekin olisi päässyt autojen kanssa yhtä vähällä :p Toivottavasti sun auto säilyy ehjänä vielä pitkän aikaa :)

Kaikenikäisissä autoissa on vikoja. Ja kaikissa merkeissä.

Sellasta autoo ei oo tehtykään missä ei vikoja olis.
Joka tuotantolinjalta tulee sekä niitä hyviä yksilöitä, että niitä maanantaikappaleita.

Hyvin pitkälle se on tuurista kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja jessss!:

Taitaa olla siis teillä juuri oikea aika hankkiutua kiiruusti eroon ko. autosta

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Kaikenikäisissä autoissa on vikoja. Ja kaikissa merkeissä.

Sellasta autoo ei oo tehtykään missä ei vikoja olis.
Joka tuotantolinjalta tulee sekä niitä hyviä yksilöitä, että niitä maanantaikappaleita.

Hyvin pitkälle se on tuurista kiinni.

Jep, näinhän se varmaan on. Ärsyttää vaan niin perskeleesti, että omalle kohdalle on sattunut tuo pökäleyksilö :/

Alkuperäinen kirjoittaja autot:
pökäleet sulla on housuissa ainahan se on ollu tiedossa et auto kaipaa laittoa

*tarkistaa housujensa sisällön* :ashamed:

No toki autot kaipaavat laittoa, se nyt on selvä juttu. Mutta ei se ole mukava asia, että oma auto kaipaa laittoa useampien tonnien edestä :o

Ja vielä pökälestä 1000? saa jo hyvällisen kulkupelin turha sitä on remonteihin laittaa ite ostin 500? auton on jo 3v ajeltu ilman remontteja tosin pensaan on rahaa menny

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:

Nii-in...tätä mäkin mietin, että pysyisikö se uusi auto sitten paremmin ehjänä (hitsi, kun ei voi tietää ) . Ärsyttää todellakin pistää rahaa tuohon autonromuun! Jotenkin tuntuu niin turhalta touhulta, vaikka toki sitä autoa paljon tarvitseekin...mutta silti. Savu nousee täälläkin päästä :ashamed:

Kannattaa miettiä, mikä on teidän auton myyntihinta (jos siis olis ehjä). Jos ei paljoa ole, niin ei kannata tonnia maksaa jotta sen saa kuntoon

Alkuperäinen kirjoittaja autot:
Ja vielä pökälestä 1000? saa jo hyvällisen kulkupelin turha sitä on remonteihin laittaa ite ostin 500? auton on jo 3v ajeltu ilman remontteja tosin pensaan on rahaa menny

Saa tonnilla varmasti ihan ok kulkupelin, mutta eipä tiedetty autoa korjaamolle viedessä, että noin iso remppa siihen tehdään. Eli maksettava se on...ikävä kyllä.

Pikkasen menee hermot noihin autoremontteihin :( Nytkin auto korjaamolla ja kuulemma reippaasti yli 1000 euroa maksaa korjaaminen ja sittenkään ei vielä ole varmaa, että pääseekö katsastuksesta läpi :o

Onko uusissa autoissa hirveästi vikoja? Tekisi mieli ostaa joku suht' uusi auto! Nyt meillä siis vuoden 1998 auto. Taitaa kyllä nuo ihan uusien autojen rempat maksaa vielä enemmän kuin vanhempien, mutta jos niissä ei sitten olisikaan niin monesti sitä vikaa?

Hermot menee!!! Tuntuu, että noitten autojen kanssa menee kaikki rahat!

Kannattaa ihan uusi ostaa niissä on useammanvuoden takuu.

Yhteistyössä