Auttaako esim. sossu jos etsii asunnon itselle ja lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Tilanne ei tästä parane ja meidän suhde miehen kanssa on mennyt nurin jo jonkin aikaa sitten. Hyviä ystäviä ollaan kyllä, mutta muu meidän väliltä puuttuu. Juteltu ollaan, mutta huomaan kyllä, että minun se lopullinen päätös on tehtävä ja lähdettävä. Ei vain oikein ole mitään tavaraa edes omaan asuntoon. Ja vaikka näitä meidän yhteisiä jaettaiskiin, en välttämättä halua näitä itselleni. Haluan alottaa elämäni alusta lapsen kanssa. Mutta en oikein mitään uskalla tehä, kun rahaa ei ole:( lasta nyt kotona hoidan ja haluankin hoitaa vielä vähän aikaan niin tuntuu että olen jumissa/loukussa. Nyt on mies viikot töissä toisella paikkakunnalla eli olisi aikaa järjestellä täällä asioita. Ihme kyllä, ikävä ei ole yhtään ja hyvin ollaan lapseni kanssa pärjätty, oikeestaan ollen onnelisempi näin niin miksi minä kidutan itseäni suhteessa joka ei vaan enään toimi??

Kyllä auttaa mutta kovin isoja summia ei sieltä kyllä saa. Me kun erottiin exän kanssa niin mulla oli omat ja pojan vaatteet, ei paljon muuta. Exä antoi kaikkea pientä omistaan ja vähän sain soskusta. Asunnon sain kuukaudessa kun sanoin ettei ole kiire =)

Yhteistyössä