Auttaako joku surullista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piiuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piiuli

Vieras
Typerääkö olen siis rakastunut toiseen mieheen ja hän minuun suunattomasti kuulemansa mukaan..Asuu opaut 200km ja risat päässä eronut päälle vuosi sitten lapsesnsa jo aikusia hän vm 64..Voiko sitä ihminen siis rakastua pelkästään mesessä juttelemalla ja tekstiviesteiilä.soittanut ko mies muutaman kerran .. vetäätkö siis höplästä haluaa tavata tammikuussa ja jo aijemminkin olisi halunut mutta oli itellä pahoja menoja ni se ei sopinut slloin..tietää että naimisissa olen ja aijon erota epätoivoisesta suhteestani josta ei lapsia melkein 24v hpäivä takana.rakastunut myös olen ko mieheen osin mutta en tie mitä teen tässä tilassa auttakaa kiitos..ko mies ei ole siis seksiä vongannanut eikä muutakaan kertoo vaan rakastavansa minua yms mutta kertoo ja sanoo että katotaan askel kerrallaan asiaa josta olen samaa mieltä mutta en tie enään mitä ajatella tosiaan:(

Tekstistä päätellen olet sekaisin joko huolesta tai jostain ihan muusta.

Nyt nukkumaan, ja aamulla palaat asiaan "selvinpäin". Se yleensä auttaa, kumma kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Selvitä ensin vanha suhde ja aloita vasta sitten uusi. Ei mesessä voi toiseen rakastua, korkeintaan (muka) ihastua. Ja opettele kirjoittamaan.

Minusta kirjoitus koskettava mietityttää olisikohan minulla samaa ollut joskus aikoinaan.Jatka samaan tapaan kirjoittelua on oman tapaista tekstiä ei kopioitua höpöä.Shemppiä toivoo pakkas neito

No mä ihastuin yhteen exääni jo kun keskusteltiin paljon netissä eikä oltu vielä tavattu, tavatessa tunne voimistui. On myös käynyt niin että olen ihastunut ennen tapaamista ja tavatessa ei ole herättänyt mitään tunteita... Ei siis mahdotonta.

Mikä estää sua laittamasta eroa vireille, odotatko että löydät ensin jonkun tilalle jotta uskallat ottaa ratkaisevan askeleen vai mistä johtuu että edelleen olet suhteessa vaikka haluaisit erota? Sinuna selvittäisin ensin eroon liittyvät asiat ja motiivit uuteen mieheen ennen kuin hötkyilisin kummemmin, päivä kerrallaan jne... Parempi lähtökohta uudelle suhteelle kun pöytä on ns. tyhjä.

niih parempi lopettaa edellinen suhde ennenku käy säätää muuta....jos suhde/avioliitto perseestä miksi ny kukaa sellassessa olisi. En minä ainakaa... miehen kanssa sovittu jos toinen käy vituttaa sanotaa suoraa ennenku sotketaa kolmatta aikuista soppaan. Kahden sopassa riittävästi jos sellainen on.. Ja joo voihan sitä joku "side" syntyä keskustelulla mut voi romuttua yhtä nopeesti kun näkee. Paitsi minä ja mun mies oltii sinkkuja 7 vuotta sitten ja chatis tavattii nyt 2 lasta ja onneliisesti naimisissa.:) Siitä se suhde kehkeytyi, ilman kolmatta osapuolta ja ketään loukkaamatta.

Tämä todellakin vaikeeta en tiedä mitä tehdä :( niin olisi mutta miten liittoa niin kauan kuitenkin takana...meillä ei niin sanotusti mitään takana ei silleen tulee vaan mieleen että onko tämä sitä niin sanottua tottumusta yhdessä?..niin milleen romuttua ei kokemusta toki kuvat vaihettu mutta ei minulla ainakaan ole esm miehen ulkonäkö ns tärkein vaan se tunne yhteinen mitä jo saatu aikaan..onko miehet vaan sillasia että sanoo joo olet minulle se tärkein rakastan sinua kaipaan ,en muista koska oma mieheni ees sanonut rakastan sinua ikävää mutta totta on.eripuraa tulee vähän väliä minussako vika kun hermostun nykyisin jos ja kun ottaaa alkoa vähän väliä itse sairaana ollut jo tovin yrittänyt hän välillä ymmärtää mutta humalassa ja selvin päinkin vattuilee että joo kiitos :(

Alkuperäinen kirjoittaja Piiuli:
Tämä todellakin vaikeeta en tiedä mitä tehdä :( niin olisi mutta miten liittoa niin kauan kuitenkin takana...meillä ei niin sanotusti mitään takana ei silleen tulee vaan mieleen että onko tämä sitä niin sanottua tottumusta yhdessä?..niin milleen romuttua ei kokemusta toki kuvat vaihettu mutta ei minulla ainakaan ole esm miehen ulkonäkö ns tärkein vaan se tunne yhteinen mitä jo saatu aikaan..onko miehet vaan sillasia että sanoo joo olet minulle se tärkein rakastan sinua kaipaan ,en muista koska oma mieheni ees sanonut rakastan sinua ikävää mutta totta on.eripuraa tulee vähän väliä minussako vika kun hermostun nykyisin jos ja kun ottaaa alkoa vähän väliä itse sairaana ollut jo tovin yrittänyt hän välillä ymmärtää mutta humalassa ja selvin päinkin vattuilee että joo kiitos :(

No jos 24 vuotta on ollut yhdessä niin muutos tilanteeseen vaatii rohkeutta vaikka tunteita ei jäljellä olisikaan ja kyse olisi vain tottumuksesta, tietynlainen side siinä toiseen on kuitenkin syntynyt ja paljon yhteistä elämää takana, iso askel jonka ottamiseen tarvitaan rohkeutta.

En tietenkään tilanteestasi tiedä sen enempää kuin mitä siitä kirjoitat mutta sen perusteella minkälaisen kuvan miehestäsi saa kirjoitustesi perusteella (ei kovinkaan hurmaavan) niin sinuna ottaisin "pesäeron" ja selvittelisin tunteeni ja ajatukseni rauhassa... Voi olla että sinulle se oikea vaihtoehto ja askel eteenpäin on lähteä pois tutusta ja turvallisesta ja jatkaa elämää yksin tai uuden tuttavuuden kanssa.

Kun tämän "toisen miehen" jonain päivänä tapaat on mahdollista että kemiat eivät kohtaakaan ja ns. haavekuvat ja tunteet mitä olet ehtinyt kokea/luoda voivat romuttua. En tarkoita ulkonäköä vaan kokonaisuutta. Tosin jos niin käy että ihminen tuntuu vieraalta tavatessa/huomaat että hän ei vastaa mielikuvaa jonka olet hänestä muodostanut niin siitäkin on mahdollista päästä yli rauhallisesti tutustumalla toiseen ns. uudelleen kasvotusten. Netin kautta/puhelimitse juttelu on kuitenkin paljon vapaampaa ja helpompaa kuin kasvotusten, estoja paljon vähemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja Piiuli:

en tarkota romuttumisella ulkonäkö asioita vaan yksinkertaisesti ei välttämättä synkkaa sillee niinku luonnossa..

eipäkai siinä miettimistä oo jos saa sun olon pahaksi oli sit kuinka kauan avioliittoa takana.

Yhteistyössä