auttaako teillä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amanda85

Jäsen
05.10.2006
618
0
16
Seinäjoki
yskään toi sir ephric(miten lie kirjoitetaankaan) ?meillä on nää kauheet yskä kohtaukset jatkuneet useita viikkoja ja olen varma että kyse on jostain muusta kuin flunssasta..koska tuota kyseistä yskänlääkettä moni täällä kehunut jonka siis saa apteekista reseptillä..mutta mulla toinen päivä kun käytän(ja pojalla)ja koko yön yskin edelleen..ja pojalla tulee ihme "kuristuskohtauksia" siis ihan kuin henkeä haukkois välillä yskiessään..ja mietin siis et onko todella näin sitkeetä flunssaa vai olisiko kämpässä hometta?muutettiin siis tähän vasta syyskuun lopus ja sen jälkeen oireet tuli...eli kannattaako käyttää noita reseptilääkkeitä kuitenkin et auttaako vasta myöhemmin=? :x t:kauhulla yötä odottava yskijä :$

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:
Kyllä meillä auttaa ko. lääke tosi hyvin. Ja samana yönä jo vaikuttaa, kun lääkettä ottaa.

hm,no mitenhän mulla ei vaikuttanut?ite siis otin 10 milliä ja poika kans samat..vai saako enemmän ottaa aikuinen? aika omituista kyllä..ja mulla siis aivan HIRVEE yskä ja räkänen ja ahistava..välillä tuntuu et oksennus tulee kun yökkii ja yskii yhtäaikaa

Alkuperäinen kirjoittaja Judi:
Kyllä meillä auttaa ko. lääke tosi hyvin. Ja samana yönä jo vaikuttaa, kun lääkettä ottaa.

hm,no mitenhän mulla ei vaikuttanut?ite siis otin 10 milliä ja poika kans samat..vai saako enemmän ottaa aikuinen? aika omituista kyllä..ja mulla siis aivan HIRVEE yskä ja räkänen ja ahistava..välillä tuntuu et oksennus tulee kun yökkii ja yskii yhtäaikaa

siulla pitäs olla aikuisten lääkettä, se sir ephedrin pediatr on lasten lääke ja tehoaa ainakin meidän 3v tytölle saman tien ja saa nukuttua

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
Alkuperäinen kirjoittaja Judi:

siulla pitäs olla aikuisten lääkettä, se sir ephedrin pediatr on lasten lääke ja tehoaa ainakin meidän 3v tytölle saman tien ja saa nukuttua

aijaa,no pojalle se ei tehonnut :x :/ ite otin kans kokeeksi mut ei ,samanlailla yskittää kokoajan..siksi mietinkin et jos on hometta niin eihän se sitten auta..ja hometarkastuskin maksaa niin en haluais turhaan sitä käyttää sitten täällä ja maksaa talonmiehelle |O

Sir Ephedrin Pediatric ( = lasten yskänlääke ), siinä 10 ml 3 kertaa vrk:ssa on 2-4-vuotiaan annos! Eli aikuisena ota sitä 15-20 ml kolmesti päivässä. Eihän yskänlääke tapa viruksia eikä bakteereja, helpottaa vaan yskänrefleksiä hillitsemällä, että saa esim. nukkua yön paremmin.

Yhteistyössä