Auttaisitteko pesukoneen ostossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaunis Aamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaunis Aamu

Jäsen
13.07.2005
279
0
16
En osaa päättää näiden kahden välillä. Tärkeintä on että on 7kg rumpu ja ajastin sekä hiljainen.

http://www.hobbyhall.fi/product_big_image.asp?uid=LF3JF78D5CM49G7QUP1XVR29DTWE1MR9&shopid=0&lid=1&sk_1=202&sk_2=1013&un=&uc=08&orderid=&orderst=&Pic=233076_iso.jpg
Pesutulos AA ja linkous kait 1200-1400

tai

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=233662&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10057&categoryId=10271

Pesutulos AAA

Toimiikohan toi alempi nyt ?

Onko noissa merkeissä eroa. Kalliimpaankaan ei ole nyt varaa.
Onkohan kenelläkään kokemuksia jommasta kummasta?

Toimiikohan....

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunis Aamu:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
alempi ei aukee mutta mulla on toi ylempi ja on hyvä. tosin ajastin hm.. taitaa siinä olla.

Ajattelin tuota HobbyHallin LG:tä. Mutta toivottavasti toimii, on sen verran iso ostos meille kuitenkin.

mulla on ollut 3,5 vuotta se ja laskeskelin jusst tänään että 7-9 koneellista tulee pestyä viikossa ja hyvin on toiminut.

Meille sanottiin kun olin kans pesukonetta vaihtamassa, et älkää ostako sitten LG konetta, ne on lyhyt ikäisiä, selitti syynkin mut en osaa kertoa. Käypä vaikka asiantuntijalta kysymässä. Tässä LG koneessa on se rumpu jotenkin irrallinen niin niissä ollut todella paljon vikoja! Osta Bosch, miten se nyt kirjotettiinkin niin et vois parempaa saa´da vaikka vähän enemmän maksaakin=)

alempi ei aukee mutta mulla on toi ylempi ja on hyvä. tosin ajastin hm.. taitaa siinä olla.

Ajattelin tuota HobbyHallin LG:tä. Mutta toivottavasti toimii, on sen verran iso ostos meille kuitenkin.

Mäkään en tuosta alemmasta saanut linkkiä ohi, mutta ainakin sitä LG:tä on tällä palstalla useampikin kehunut. Oli meilläkin yksi vaihtoehto pari vuotta sitten, kun konetta ostettiin, mutta päädyimme kuitenkin toiseen merkkiin loppujen lopuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Isomuija:
Meille sanottiin kun olin kans pesukonetta vaihtamassa, et älkää ostako sitten LG konetta, ne on lyhyt ikäisiä, selitti syynkin mut en osaa kertoa. Käypä vaikka asiantuntijalta kysymässä. Tässä LG koneessa on se rumpu jotenkin irrallinen niin niissä ollut todella paljon vikoja! Osta Bosch, miten se nyt kirjotettiinkin niin et vois parempaa saa´da vaikka vähän enemmän maksaakin=)

nimen omaan se lg kestää kun siinä on se suoraveto moottori. Tosin suosio on kasvanut ja kaverit joutu esim. odottaa konettaan aika kauan joten josko nuo vanhemmat olis kestävämpiä.

Taisi olla se syy, mut useimmat kodinkone liikkeet ei tätä merkkiä myy koska on huono. Lukuun ottamatta Gigantteja! Ihmisillä on irronut se rumpu sieltä sisältä ja tullut vesivahinkoja, et sillain. Näin kerrottiin mustassa pörssissä ja oli asintuntija!!

Meillä on ollu tuo Hobbarista ostettu kone muutaman vuoden (vanhempi malli tietty) ja tykätty on. Tosin en enää Hobbarista osta yhtään mitään, niitten touhut on ihan ihmeellisiä.

Päädyin tyohon LG:hen mutta kun tilasin niin: tuotetta ei ole juuri nyt saatavilla. Ja kuitenkin mainostavat sitä kanta-asiakashintaan.

Tää on ollut joka kerta kun olen yrittänyt sieltä tilata imuria, keinua, mitä vaan :kieh:

Mutta kiitos vastauksista. Saa nähdä kuinka pian sitä sitten saa.

Yhteistyössä