Auttakaa 1 v synttäritarjoiluista! Riittääkö? Onko liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tulee kummeja ja mummoja ja ystäviä, joilla myös pikkulapsia

täytekakku
juustokakku
mokkapalat
2 lajia eri keksejä

kinkkupiirakka
coctailtikut
piirakat + munavoi
tummat leivät kalalla
vaaleat leivät kinkulla

Mitä jättäisit pois? Lisäisitkö jotain? Miksi?

Kiitos :).

Kuulostaa ihan hyvältä. Meillä tulee parin viikon päästä myös 1v synttärit. Porukkaa tulee n. 25 niin aikuisia kuin lapsiakin. Tiedän meidän vieraista, että eivät paljoa syö, ainakaan tuota suolaista joten meille ei tule kuin piirakat ja munavoi. Ja kaikki vieraat tulee niin läheltä ettei senkään takia tarvii mitään ihmeellisempää ruokaa tarjota. Makeaa sitten tulee lakritsipommi-kakku, suklaa-lakuneliöt, muffineja, keksejä ja sitten naksuja, riisikakkuja yms. itse sankarille ja muille pienemmille jotka ei sokerisia juttuja syö. Teemana meillä on pääkallo ja se näkyy sitten näissä tarjoiluissa ja pukeutumisessa.

jättäisin keksit pois. niissä on oikein epäterveellistä transrasvaa ja paljon ravintoaineettomia hiilareita. aivan turhaa apetta. itse jos teet keksit voihin tai kookosrasvaan niin sitten ok.

Meillä oli vastaava juhla vähän aikaa sitten.
Tarjolla oli suolasena pakastevalmiita, itsepaistettavia lihapasteijoita, coctailpiirakoita ja tuorejuustoa (voita sitä haluaville).
Makeana oli tarjolla paria lajia kaupan keksejä, korvapuusteja, mustikkamuffinsseja ja täytekakku.
Minusta oli ihan riittävä tarjoilu - kuten myös sinulla - eikä kukaan vieraistakaan valittanut :-)
Makeat oli keksejä lukuunottamatta itse tehtyjä, mutta ei minun aika riitä seitsemän sortin tarjoilun valmisteluun.

Toi vois olla mun järkkäämistä synttäreistä pienellä lisäyksellä, mä kuitenkin laittaisin jotain irtokarkkeja kippoon, viinirypäleitä ja vesimelonia omanaan.

Muuten kuulostaa hyvältä.

Oikeesti! Laitatteko tosiaan synttäreille noin monta vaihtoehtoa tarjolle? Miks ihmeessä? EIkö vähempikin riittäisi. Johan sitä on konkurssissa synttäreiden jälkeen jos porukkaa tulee paljonkin.

[QUOTE="ihmettelijä";22842685]Oikeesti! Laitatteko tosiaan synttäreille noin monta vaihtoehtoa tarjolle? Miks ihmeessä? EIkö vähempikin riittäisi. Johan sitä on konkurssissa synttäreiden jälkeen jos porukkaa tulee paljonkin.[/QUOTE]

Eikä noita kukaan jaksa kaikkea syödä. Meillä on ollut kakku, keksiä ja jotain muffinsia/pullaa. Mun mielestä ihan riittävä läheltä tuleville vieraille. Se on vaan kahvitilaisuus meillä.

[QUOTE="vieras";22842016]Taidatte olla lakritsin ystäviä? :D
Onko vieraat myös? :)[/QUOTE]

Ollaan tosiaan. Ja onneksi on vieraatkin ja muffinit ja keksit teen ilman lakua, että on jotain muutakin. Ja hyydykekakut on enempi meidän ja tuttujen mieleen joten mitään (kerma)täytekakkua ei tule.

Eikä noita kukaan jaksa kaikkea syödä. Meillä on ollut kakku, keksiä ja jotain muffinsia/pullaa. Mun mielestä ihan riittävä läheltä tuleville vieraille. Se on vaan kahvitilaisuus meillä.

Eihän joka laatua tarvii maistaa :D Ja meillä on sitten seuraavana päivänä rääppiäiset joihin tulee kavereita ja läheisiä työkavereita. Tulee kaikki kyllä syötyä vaikka itse en voi mitään tarjoilusta syödä. Meillä mitkään juhlat ei oo vaan pakollinen kahvitilaisuus vaan mukavaa yhdessäoloa ja juttelua. Ja mä tykkään järjestää juhlia ja leipoa joten ei tuu mitään stressiä.

Munkin mielestä tuossa on vähintään tarpeeksi.

Meillä oli sukulaissynttäreillä

katkarapupiirakka
sulhaspiirakat + munavoi

täytekakku
neekerinpusuja

eikä kukaan valittanut.

Muoks. Olihan meillä Carneval-keksejä serkun lapsille, jotka eivät muuta syö...

Yhteistyössä