Auttakaa ahdistunutta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cobaingirl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cobaingirl

Uusi jäsen
10.07.2015
1
0
1
28
Ennen kun sanotte että mene lääkäriin niin soitin tästä tänää lääkäriin, mutta siellä sanottii vaa että jos oireita tulee lisää nii sit vasta on järkee tulla.

Elikkä siis. Mulla alko toissapäivänä sellanen tunne et ois pissahätä, ei sellanen siis et ois kauhee hätä ja meinais pissata housuun, mutta kuitenkin sellanen tunne.sit ku menin pissalle nii ei tullu paljoo ja se on jatkunu Ja koska oon aivan helvetin luulotautinen ihminen nii epäilin et mieli taas asialla. Se vaivas mua sen illan ja aamulla en sit huomannu koko asiaa ja olin ajattelematta sitä päivän, mutta sit illalla se alko taas ja tuntu menevän pahemmaksi, mikä tosin voi johtua siitä että aloin miettii ja stressaan sitä enemmän. Ja tätä samaa on nyt jatkunut koko tän päivän ja oon ihan huolesta sekaisin kun en tiiä onko kuviteltua vai ihan totta. Haluisin kuulla onks kellää muulla kokemusta samasta tai tietäis täst enemmän. Ja siis mitään kirvelyä yms mulla ei ole. ja juonutki oon ihan riittävästi.

Kiitos jos autatte mua superstressaavaa ja sekaisin olevaa :)

Virtsatietulehdukselta tosiaan kuulostaa. Mulla oli sama joskus (yöllä se oli erititen inhottavaa kun heräsi kokoajan siihen että tuntu että olis pissahätä, vaikkei mitään sitten juuri tullutkaan). Join vähintään kerran tunnissa yhden ison lasillisen vettä. Kuulemma karpalomehukin voi auttaa. Ja käyt pissillä aina kun tuntuu siltä, koska jos se pissa jää muhimaan rakkoon, olen ymmärtänyt että se voi pahentua.

Eli juo runsaasti vettä! Ja nimenomaan vettä! Tai sitten katpalomehua joku litran tonikka päivässä veden lisäksi. Ja pissi niin usein kun tuntuu siltä! Jos ei parissa päivässä tunnu yhtään helpottavan niin mene vaikka lääkäriin sitten.

Yhteistyössä