auttakaa, apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jussi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jussi"

Vieras
Moi,

mun pitäis hommata kesärenkaat äkkiä. Nyt on vaan uraa alle sen 2euron kolikon reunuksen, onko ne jo sakkorenkaat? Mut kuitenkin haluisin jotkut hienot vanteetkin, millaiset renkaat ja vanteet kannattaa ostaa? Ja mistä? Haluisin jotkut luotettavat, onks noi nokian renkaat sitten oikeeasti hyvät, entäs sellaset kun marangoni?

Auttakaa jotka paremmin tietää näistä, haluisin kuulla kokemuksia. Mulla on sellainen punainen rellu clio.

Kiitos avusta hirveeesti!

Ei vielä oo sakko renkaat, uraa saa olla vaan 2 milliä muistaakseni, sitten vasta tulee sakot. Mutta kannattaa jos ostaa uudet, kesän aikana kuluu kuitenkin loppuun ja loppukesästä sitten voi tulla jo sakot. Nokialaiset on hyviä marangonit on kai aika huonoja, niissä on huonompi kumi seos, ne ei pidä niin hyvin.

Mee johonkin euromasterille tai vianorille, niitä on joka paikassa ne tietää. Aluvanteet on kevyempiä, joten kannattaa niihin sijoittaa koska kevyempi vierintä massa pienentää bensankulutusta. Hommasin itse alut ja huomasin, että bensankulutus laski noinlitran satasella. Eli kannattaa hommata vaikka ne vähän maksaakin, on ne sitä paitti hienon näköiset. Kun niitä hommaat niin muista tarkistaa mikä vanteiden et-luku on. Se kertoo kuinka paljon vanne tulee ulos pyörä kotelosta. Ei mee katsastuksesta läpi jos tulee liikaa ulos. Ja muista katsoa montako pulttia nykyisissä vanteissa on, niitä on joko 4 tai 5.

Yhteistyössä