Auttakaa ensikertalaista. (Synttäritarjoilu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "untuvikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"untuvikko"

Vieras
Huomenna olis syntymäpäivät ja tosiaan, olen ensimmäistä kertaa liikenteessä. Poika täyttää vuoden ja tarjottavaksi olen miettinyt seuraavia; itse tehty täytekakku ja pastasalaatti ja sitten kaupasta muumi-keksejä jotain jaffa-keksejä ja pullapitkon meinasin myös kaupasta ostaa, kun ei mun pullataikina millään ikinä onnistu.

Onko tuossa liian vähän suolaista? Vai onko ok noin? Mitä sinä vielä lisäisit/muuttaisit.

Kauheeta ku voi yhet pienen pojan synttärit näin paljon pään vaivaa aiheuttaa :D

Suurinosa vieraista on lapsia, mutta toki aikuisiakin on. Ja vaikka olen ollut ennenkin lapsien syntymäpäivillä niin silti pää hakkaa ihan tyhjää, kun miettii mitä siellä on ollut tarjolla.

[QUOTE="vieras";28521412]Pastasalaatti ei kuulu joukkoon, nuohan on kahvikutsut? Kahvia ja pastasalaattia?
Tee suolaiseksi vaikka ennemmin joku piirakka.[/QUOTE]

Aijoo, enhän mä tajunnu :D Mietin kuitenkin, että tuo salaatti olis syöty ennen ns. pullakahveja. Mutta tokihan se olis helpompaa jos jonkun lihaisan piirakan tekis.

Lapset vois tykätä, jos tarjolla esim erikseen kurkkutikkuja, porkkanatikkuja, viinirypäleitä, lihapullia ja/tai nakkeja, sipsejä, dippiä....Makeaan pöytään karkkeja lisäksi,

Yhteistyössä