Auttakaa epätoivoista äitiä,mistä voi olla kyse??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vauva 9kk.Nukkuu yöllä ja aamupäivällä unet hyvin,tai niin hyvin nyt kuin ton ikäset yleensä nukkuu.Päivällä nukkuu kahdet päikkärit mutta eilisestä asti on ne toiset unet päätyneet siihen että vauvaa itkee ja itkee vaan.Nuha on vauvalla ollut viikon verran,nenä vuotaa kirkasta ja sillon tällön yskäsee mutta mun mielestä kunnon yskää ei ole.

Mikä ihme voi olla,mä olen ihan epätoivoinen täällä ja miettiny kaikki mahdollisuudet ja ekaks tuli korvatulehdus mieleen mutta miks se ilmenis vaan niillä tietyillä unilla kun yöt ja aamupäivunet menee hyvin eikä esim.itke kun laskee pitkälleen.Eilen nukahti,heräs siihen että yskitti ja tutti tippu suusta,no sitten itki ihan lohduttomasti melkein tunnin,välillä rauhottu ku otti syliin niin itku loppu seinään ja hymyili,mutta auta armias jos laskit pitkälleen tai pois sylistä niin itku alkoi taas.
Tänään mentiin unille taas ja leikki hetken siinä ja sitten jo nukahti pariksi minuutiksi ja tutti tippu suusta eikä pysyny suussa vaikka laitoin kuin monta kertaa ja taas alko itkeminen,otin syliin ei halunnu olla siinä vaan väänti itteään selkä kaarelle ja ihan hikipäässä itki.Itku loppu sitte kun nousin sängystä ja tultiin makkarista pois.Ja vauva nukahti samantien vaunuihin kun läksin ulos.
En vaan tajua mikä voi olla ja mun mielestä vauva on ihan väsynyt kuitenkin kun mennään unille vaikka leikkiikin hetken vielä ennenkuin rauhoittuu.

Uusimmat

Yhteistyössä