Auttakaa! Hääpukeutumisesta kyse, sis. kuvan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesähäät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kesähäät

Vieras
Olisin siis ostamassa tämän mekon, malliltaan se on tää:

http://www.marimekko.fi/FI/Vaatteet/naiset/samukoski/kevat2010/udele_new.htm

Ja kuosiltaan tää:

http: //www.marimekko.fi/FI/Vaatteet/naiset/samukoski/kevat2010/uman_2.htm

Ei löytynyt siis kuvaa siitä itse mekosta, sori...

Onko ihan urpo? Ton kasnssa siis toki siisti korkkarit ja tukka nätisti jne...

Mielipiteitä, arvon pukeutumisasiantuntijat! :)

Mustki on tosi kaunis, mut eihän oo liian sellainen maalaismainen tai tätimäinen? Tai "halpiksen" oloinen, kun on kuitenkin puuvillainen kukkamekko? Pelkään, et jos muut vieraat on sellaisissa satiini/silkkiluomuksissa, niin toi ois liian arkinen...

Mekko on aivan ihana <3 Ite pidän enemmän tosta sinisestä (?) kuosista, mutta ihan nätti toi vaaleakin. Ehkä vähän arkinen. Mulla on sellanen päähänpinttymä, että mustavalkosuus tekee arkiseksi. Mut siis kaikinpuolin hyvä valinta kuitenkin. Ajattelen, että ton kanssa vois olla aika korkeetkin koron.. Sen verran näyttävä puku, että korot sais säärtä kivasti esiin. Kunhan et mitään Marimekon lierihattua päähäs laita ni kaikki ok. Ne on kamalia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mustki on tosi kaunis, mut eihän oo liian sellainen maalaismainen tai tätimäinen? Tai "halpiksen" oloinen, kun on kuitenkin puuvillainen kukkamekko? Pelkään, et jos muut vieraat on sellaisissa satiini/silkkiluomuksissa, niin toi ois liian arkinen...

Olin just kesähäissä marimekon mekossa ja se oli just sopiva mekko häihin! Jos meko tuntuu "omalta" niin sehän riittää.

Ihana kun kommentoitte, kiitos! Oon jotenkin kauhian epävarma nyt itsestäni ja vaatteista, niin mukava, että saan tukea. :)

Lierihattua juu en tod. aio laittaa, mut kengät on kyl toosi korkeet remmeillä tuetut avokkaat (mustat) Sit ton kaa on tietty bolero (musta) ja laukku (musta)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mun mielestä taas valko-musta ei ole arkinen :D

Näitä mieltymyseroja...

Mutta musita kuitenkin ne sukkikset tai stay-upit....... ilman niitä ei ole juhla-asua, vaikka mikä helle olisi!

Stay-upit on ihanat kesähelteillä, kun sukkahousut on muutenkin ihan :x

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmu:

Näitä mieltymyseroja...

Mutta musita kuitenkin ne sukkikset tai stay-upit....... ilman niitä ei ole juhla-asua, vaikka mikä helle olisi!

Jos on oikein kova helle, niin ei tarvita muuta kuin ruskettuneet sääret!

Näitä mieltymyseroja...

Jep. Majava hautuu. Mutta stay-upit jopa minäkin siedän.

Alkuperäinen kirjoittaja hiihaa:

Näitä mieltymyseroja...

Jos on oikein kova helle, niin ei tarvita muuta kuin ruskettuneet sääret!

Niin no...... juhlapukeutumiseen ne nyt kuitenkin kuuluu, valitettavasti. VERHOILLUT sääret, ei pelkkä nahka.

AIKUISTEN OIKEESTI.

Yhteistyössä