Auttakaa!!! hedelmöittyminen ja la?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapuuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapuuva

Vieras
Minkä aikaa hedelmöittymisestä voi tuntea että on raskaana? Voiko jo 2 viikkoa yhdynnän jälkeen ilman raskaustestiäkin tuntea varmaksi olevansa raskaana, esim. rintoja aristaaa jne. vai onko hedelmöittymisen silloin täytynyt tapahtua aikaisemmin?

JA kuinka paljon ultran la voi heittää? Voiko olla esim viikon/2 viikkoa vähemmän?

mä tiesin jo heti seksin jälkeen et napsahti, se oli vaan joku sellanen tunne. ja tiesin jo muutenki ennen testiä et olin raskaana, oireet oli aika selkeet. ja testin tein oviksen mukaan, laskin sen 4 pvää ja testasin ja haamun sain.

Munasoluhan olettevasti irtoaa noin 2 viikkoa ennen seuraavien menkkojen alkua ts mikäli munasolu ei irrotoamisensa jälkeen hedelmöity (noin 24h sisällä) niin vuoto alkaa 2 viikon kuluttua. Tällöin olisi raskaus vkoilla 4+0 ja suurin osa raskaustesteistä näyttää silloin plussaa. Oireet voi alkaa yksilöllisesti jo aikaisemminkin 11-12pvää munasolun irtoamisesta. Toiset tuntee ne herkemmin. Itse olen aina tiennyt ennen testiä olevani raskaana, oireet on alkaneet muutamaa päivää ennen kuin menkat oli myöhässä. Testin olen heti kun kuukautiset päivän myöhässä.

Yhteistyössä