Mulla on perus maantienväriset hiukset. Olen värjännyt niitä vuosia, yleensä vähän vaaleammaksi, pari kertaa myös tummemmaksi. Vaaleat sopivat paremmin. Nyt on käsillä taas jokakesäinen ongelma: värjätty hius on auringon kellastama ja haalistama, tummempaa juurta pukkaa. Ajattelin, että kasvattaisin oman värin takaisin, koska se saattaisi olla ihan kivatkin ja ainakin parempikuntoiset olisi hiukset (eivät nytkään mitenkään pahat, mutta kuitenkin kuivat).
Mutta en kestäkään tätä kamalaa välivaihetta. Mitä teen? Osaisiko joku neuvoa jonkun kevyemmän ratkaisun juuria peittämään? Vai värjäisinkö lähemmäs omaa väriä (mikä väri? Ongelmana tässä se, että värjäsi miksi tahansa se haalistuu aina omaa väriä vaaleammaksi ajan mittaan...). Osaisikohan kampaaja auttaa? (kysyn, koska olen muutaman kerran värjäyttänyt kampaajalla huonoin tuloksin, mietin, että onko joku ihan juuri tätä ongelmaa ollut ratkaisemassa kampaajalla?)
Kiitos!
Mutta en kestäkään tätä kamalaa välivaihetta. Mitä teen? Osaisiko joku neuvoa jonkun kevyemmän ratkaisun juuria peittämään? Vai värjäisinkö lähemmäs omaa väriä (mikä väri? Ongelmana tässä se, että värjäsi miksi tahansa se haalistuu aina omaa väriä vaaleammaksi ajan mittaan...). Osaisikohan kampaaja auttaa? (kysyn, koska olen muutaman kerran värjäyttänyt kampaajalla huonoin tuloksin, mietin, että onko joku ihan juuri tätä ongelmaa ollut ratkaisemassa kampaajalla?)
Kiitos!