Auttakaa joku mua ymmärtämään Facebookin sovellusta Zoo World!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pöö

Vieras
Siis siinä lähetellään eläimiä ja munia ja saadaan kiitoksena takaisin, mutta mitä sitten? Ne menee sinne eläintarhaan, sijoittuvatko itsestään? Sitten siellä on joku kauppa mutta oikeella rahallako niitä eläimiä pitää ostaa....Auttakaa, en oikein ymmärrä! Onko se joku hyväntekeväisyysjuttu?

Eikun ne laitetaan sinne, sulla on semmoinen laatikko siinä alhaalla mitä klikkaat ja voit itse sijoitella niin kiskat kuin elukatkin...rahaa tulee sisäänpääsytuloista, ei tarvitse itse panostaa. Siellä on pari eläintä tarjouksessa hyväntekeväisyyden nimissä, mutta niissä lukee se ja noi eläimet ostetaan oikealla rahalla (muita ei).

Pistä lipun hinta korkeammalle kuin se oletus (1 dollari) niin tulee paremmin rahaa.
Pistä puut ym. kartalle ja klikkaile niitä päivittäin, niistä saa rahaa myös! Samoin voit keräillä eri juttuja (puut, patsaat jne.).

Eipä kestä :D. Toi on mahtava peli. Jos sulla on naapureita pelissä, käy päivittäin niiden luona niin saat vähän rahaa ja sitten klikkaa jokaista niiden eläintä niin löydät rahaa jostain niistä (kamala homma mut summa suurenee pikkuhiljaa)! Joskus tulee viesti et sun eläintarhaan on eksynyt joku elukka ja jos julkaiset sen viestin (eli autat eläintä), sun kaveri voi ottaa omaan tarhaansa sen eläimen.

Onkse Add Zoomate-joku järkevä juttu, kannattaako sellainen kutsu lähettää??? En saanut ostettua henkilökuntaa kiskalle, e mulla ollut rahaa....Klikkasin sen rahapussin ja kaikki rahat meni jonnekin...hyväntekeväisyyteen? Mitä niillä munilla tehdään?

Ei ne menny hyväntekeväisyyteen :D. Siirtyi sun cashiin. Munia keräillään ja niillä voi sit ostaa jotain ,toi on joku pääsiäisjuttu (kampanjoita tulee ja menee).

Naapureita voi kutsua just tolla Zoomate-jutulla, tai siis saat vissiin enemmän rahaa jos tyyppi on sun zoomate (en ole varma). Ei se pahaakaan tee ;D.

Entäs ne munat, olen vaihdellut munia (siis vastaanottanut ja lähettänyt kiitoslahjan) tässä jo parikin päivää, mut aina mun vene näyttää yhtä tyhjältä, kolme munaa siellä vaan keikkuu. Mihin ne munaset katoaa?

Entäpä miten saan niitä pisteitä lisää, mulla on vaan 8, aamulla oli 7...En tiedä mistä se yksi tuli lisää. Näyttää vaan tarviivan ison määrän pisteitä joilla vois sitten ostaa jonkun elukan :)

Yhteistyössä